728 x 90

اخبار سوريه,اخبار عراق,دخالتهای ایران,

دویچه وله: اشتون کارتر کاندیدای وزیر دفاع آمریکا دارای اختلاف عمیق با اوباماست

-

اشتون کارتر کاندیدای وزیردفاع آمریکا
اشتون کارتر کاندیدای وزیردفاع آمریکا
دویچه‌وله در گزارشی از جلسه سنای آمریکا گفت: اشتون کارتر در اظهارات خود نشانه‌هایی را بروز داد که از اختلاف نظر عمیق او با باراک اوباما در پاره‌ای مسائل حکایت می‌کنند.
نشریه فارن پالیسی در مورد سیاستهای اشتون کارتر نوشت: او در مورد جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی، همواره گفته است اقدام نظامی باید به‌عنوان بخشی از یک استراتژی همه‌جانبه در نظر گرفته شود.
روزنامه الحیات نیز در مطلبی درباره جلسه استماع اشتون کارتر نوشت: کاندیدای جدید منصب وزارت دفاع آمریکا در جلسه استماع در برابر کنگره، لحن علیه رژیم ایران را بالا برد و تهدید تهران را «به همان جدیت تهدید داعش» و نفوذ این رژیم در عراق را «نگران کننده و این‌که رژیم ایران تلاشهای جنگ علیه داعش در عراق و سوریه را نابود می‌کند» دانست.
الحیات افزود: کارتر «نگرانی خود نسبت به ماهیت فرقه‌گرایانه فعالیتهای این رژیم، در عراق را ابراز کرد» و خاطرنشان ساخت که رژیم ایران «تأثیرش طی حکومت (نخست وزیر سابق نوری المالکی) افزایش یافته است، و هدف، مهار آن است».
کارتر گفت: آمریکا می‌خواهد عراق کشوری مستقل و یکپارچه و همه‌جانبه با حمایت همه طوایف عراقی باشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20bd2c8c-2464-4083-86fc-848c3633e1c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات