728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار امريكا,

تحقیقات اف.بی.آی در مورد فعالیتهای مشکوک رژیم ایران در آمریکا

-

ماموران اف بی آی
ماموران اف بی آی
به گزارش شبکه خبری ای.بی.سی مأموران فدرال در لس‌آنجلس درباره یک شرکت حمل و نقل و صاحب ایرانی آن تحقیق می‌کنند. این شرکت از طریق یک برنامه مهاجرتی در آمریکا فعالیت خود را شروع کرده است اما مشکوک به ارتباطات مشکوک است. بر اساس این برنامه مهاجرتی، دولت آمریکا به سرمایه‌گذاران ثروتمند خارجی اجازه می‌دهد با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار از دولت آمریکا ویزا و کارت سبز دریافت کنند.
نام این شرکت که صاحب آن فردی به نام علیرضا مهدوی است، در یک سند محرمانه وزارت امنیت داخلی آمریکا برده شده بود و این موضوع نگرانیهایی را به‌وجود آورده که ممکن است عوامل دولتی ایران از این برنامه ویژه ویزا برای رخنه به آمریکا استفاده کنند.
چارلز گراسلی سناتور آمریکایی گفته است، موضوع «شرکت آمریکن لجستیک» را اخیراً برخی منابع امنیتی با او در میان گذاشتند.
گزارش حاکی است کارمند سابق TTC مظنون به ارتباط با یک شبکه تروریستی رژیم ایران است که در توطئه‌های بمب‌گذاری و برخی سوءقصدهای نافرجام درگیر بوده است. در ۲۰۱۲، منابع دولت فدرال هشدار دادند ادامه فعالیت شرکت آمریکن لجستیک احتمالاً پیامدهایی جدی برای امنیت ملی خواهد داشت.
شبکه ای.بی.سی می‌گوید سناتور گراسلی، رئیس کمیته قضایی سنا، و منتقد اعطای ویزا به سرمایه‌گذاران خارجی، با ابراز نگرانی در این زمینه هشدار داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fbe9cc9-a638-40cc-9d3d-ab7496bd66f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات