728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,اخبار امريكا,

تأکید اد رویس رئیس کمیته امور خارجی کنگرهٴ آمریکا بر تشدید تحریم‌ رژیم ایران

-

اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس رئیس کمیته امور خارجی کنگرهٴ آمریکا با تأکید بر بن‌بست مذاکرات هسته‌یی با رژیم آخوندی، خواهان تشدید تحریمها و مقابله با نقض حقوق‌بشر و مداخله‌جویی‌های رژیم در منطقه شد.
اد رویس در سخنان افتتاحیه خود در جلسه استماعی که در این کمیته درباره چشم‌انداز مذاکرات هسته‌یی با رژیم بعد از دومین دور تمدید گفتگوها برگزار شده بود، گفت: «به‌نظر می‌رسد مذاکرات که اکنون دومین دور تمدید خود را طی می‌کند، به بن‌بست رسیده باشد... مذاکره‌کنندگان آمریکا بیش از پیش به مواضع (رژیم) ایران نزدیک می‌شوند».
رئیس کمیته امور خارجی کنگره با انتقاد از سیاست دولت اوباما در قبال رژیم ایران، گفت: «گاهی به‌نظر می‌رسد که دولت نسبت به اقدامات کنگره در راستای تحریمها، بیشتر از فشار آوردن به شریک فریبکار و مرگبار خود در مذاکرات نگران است».
اد رویس با اشاره به این ادعای دولت اوباما که تحریمهای جدید علیه رژیم ایران باعث فروپاشی مذاکرات خواهد شد، تأکید کرد: «بگذارید روشن باشیم: اگر توافق از هم بپاشد، علت آن این است که (رژیم) ایران منفعتی ندارد حرکت خود را به‌سمت تسلیحات هسته‌یی رها کند؛ بسیاری از ما همین عقیده را داریم».
رئیس کمیته امور خارجی کنگره سپس به مداخله‌جویی‌های تروریستی نیروی قدس رژیم آخوندی و حمایت آن از رژیم اسد پرداخت، و اضافه کرد: «امیدها برای برقراری یک عراق متحد و باثبات، توسط (رژیم) ایران تضعیف می‌شود... هفته گذشته شبه‌نظامیان تحت حمایت (رژیم) ایران دولت یمن را جابه‌جا کردند... در حالی که دولت (آمریکا) در تلاش برای یک توافق است، باید دورویی و ستیزه‌جویی رژیم (ایران) را درک کند».
اد رویس در این جلسه استماع همچنین گفت که علاوه بر افزایش فشار اقتصادی علیه رژیم، باید روی نقض وحشتناک حقوق‌بشر و شبکه‌های خرید غیرقانونی آن نیز تمرکز کرد و همچنین می‌بایست کشورهای متحد در منطقه را که با تجاوز رژیم ایران مواجهند، تقویت کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82c8a2ef-1b8e-436f-90f7-cdfc835feb79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات