728 x 90

-

تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی به پهلوان مسلم اسکندر فیلابی

-

مرحوم براتعلی فیلابی
مرحوم براتعلی فیلابی
با کمال تأسف از درگذشت آقای براتعلی اسکندر فیلابی، برادر بزرگتر پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در داخل ایران مطلع شدیم.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت این فقدان دریغ انگیز را با آرزوی مغفرت و رحمت برای آن مرحوم به پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران، همسرش خانم مهین مشکین فام عضو شورای ملی مقاومت و خانواده بزرگ فیلابی صمیمانه تسلیت گفت و برای بازماندگان آن بزرگوار، صبر و شکیبایی آرزو کرد.
پدر مجاهد براتعلی اسکندر فیلابی، پدر مجاهد شهید محمد اسکندر فیلابی از شهیدان قهرمان عملیات فروغ جاویدان است. عباس اسکندر فیلابی برادر زاده دیگر پهلوان فیلابی نیز در شمار جاودانه فروغهاست.
خانم رجوی گفت: پدر بزرگوار براتعلی اسکندر فیلابی که سالها رنج دوری و سپس داغ فرزند مجاهدش را با صبوری تحمل کرد، پیوسته از طرف مزدوران رژیم، برای موضعگیری علیه فرزند مجاهدش و علیه پهلوان فیلابی برادرش، تحت فشار قرار داشت. اما تا آخرین نفس با شرافت و استواری در مقابل این فشارها ایستادگی کرد و تسلیم خواسته‌های رژیم نشد.
خانم رجوی افزود: درگذشت این پدرشریف را همچنین باید به‌ویژه به همشهریان پهلوان فیلابی و خانم مشکین فام در مشهد و قوچان و عموم مردم خراسان که احترام زیادی برای این خاندان مجاهد پرور قائل هستند، با ایقان به بازگشت سرفرازانه و پیروزمند همه پهلوانان و قهرمانان به مام میهن، تسلیت گفت.
روح پدر مجاهد براتعلی اسکندر فیلابی شاد و یادش همیشه گرامی باد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3d6b886-e6e6-4874-8dca-14f356c48221"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات