728 x 90

تظاهرات بزرگ فرانسه عليه تروريسم و بنيادگرايى,

مصاحبه خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان در تظاهرات پاریس

-

مصاحبه خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت
مصاحبه خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت
تلویزیون الجزیره (انگلیسی) 21دی93:
خبرنگار: شما از اپوزیسیون ایران هستید. به چه دلیل امروز این‌جا آمده‌اید؟
خانم دولت نوروزی: ما از طرف جنبش خانم مریم رجوی به این‌جا آمده‌ایم تا حمایت و همبستگی خودمان را با خانواده‌های قربانیان این ترور جنایتکارانه ابراز کنیم. ما آمده‌ایم تا این عمل تروریستی را به‌شدت محکوم کنیم و بگوییم که هیچ ربطی به اسلام ندارد.
قطعاً پایه و اساس اسلام در رابطه با عشق، انسانیت و عدالت است. آن چیزی نیست که در پاریس اتفاق افتاد. این یک جنایت علیه بشریت بود. این یک عملیات تروریستی است. به نظر ما باید به سوء‌استفاده و آسیب زدن به اسلام توسط بنیادگرایان پایان داده شود. به‌ویژه قلب آن که در تهران است. حکومت مذهبی حاکم در ایران است.
خبرنگار: شما چه فعالیتی دارید؟ آیا با سایر جوامع صحبت می‌کنید؟
خانم دولت نوروزی: بله دقیقا. از طریق جوامع مختلف، انجمنها، اعضای پارلمان، رسانه‌ها. بسیار مهم است که آنها از تجربه 35ساله ما که قربانی اول بنیادگرایی توسط رژیم ملاها در ایران بودیم استفاده کنند.
خبرنگار: برای من درباره اهمیت آزادی بیان بگویید. زیرا این موضوع این تظاهرات است. شما قطعاً محدودیتهای زیادی در این رابطه تجربه کرده‌اید. این مسأله چقدر برای شما مهم است؟
خانم دولت نوروزی: این حق پایه‌یی و اساسی هر انسانی است. چیزی که ما می‌گوییم این است که چهره واقعی اسلام، درباره دموکراسی و انسانیت، حقوق متساوی زنان، و عشق است. انتقامجویی نیست. ترور نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e21c83ec-dfcc-45b2-ad33-f8ab238f26b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات