728 x 90

-

روضه خوانی برای ”فتنه“ تا کی؟

-

جوانان در قیام 88
جوانان در قیام 88
به‌رغم گذشت نزدیک به دو هفته از سالروز ضدتظاهرات 9 دی سال 88 علیه قیام مردم ایران و یقه درانیهای مهره‌های ریز و درشت رژیم علیه قیام براندازانه مردم، هم‌چنان سران و مهره‌های رژیم به صحنه می‌آیند و در مورد سیلی جانانه‌ای که از مردم و مقاومت ایران خورده‌اند آه وفغان سر داده و از این‌که نظام ولایت سرنگون نشده است ابراز خوشحالی می‌کنند.
ولی‌فقیه ارتجاع در سخنانش در17 دی 93، زنده نگه‌داشته شدن خاطره ۹ دی ۱۳۸۸ و دیگر مقاطع سرنوشت‌ساز برای نظام آخوندی را حرکتی مجاهدت آمیز و قیام سال 88 را حرکتی دانست که در این حرکت ”سعی داشتند مسیر انقلاب را با فتنه منحرف کنند“
خامنه‌ای درسخنانش به انگیزه‌هایی اشاره کرد که تلاش دارد ”روزها و حوادث بزرگ و تعیین‌کننده انقلاب اسلامی و سه دهه اخیر به فراموشی سپرده شود“
نیاز خامنه‌ای به ارتزاق از این به‌اصطلاح حوادث بزرگ و آویختن به آنها تنها برای گریز از بحرانهای لاعلاجی است که نظامش درگیر آن است. او می‌خواهد با این سخنان در جنگ باندها به خیال خودش تعادل برقرار کند و حفره‌های عمیق نظامش را این چنین پرکند.
آخوند رئیسی عضو هیأت مرگ رژیم در جریان قتل‌عام 30هزار مجاهد و مبارز در سال 68 و دادستان رژیم نیز قیام سال 88 را هجمه ”دشمنان انقلاب و منافقین کوردل!“ برای براندازی نظام می‌داند! (سایت واحد مرکزی خبر19 دی 93)
همچنین به‌رغم این‌که انتظار می‌رفت محور اصلی سخنان آخوند احمد خاتمی در نماز جمعه 19 دی 93 تهران، بر اساس سخنان خامنه‌ای حمله به باند رقیب و دولت روحانی باشد، اما امام جمعه خامنه‌ای دوگانه گوییهای او حرفهایش علیه علیه باند رقیب را نادیده گرفت و موضوع اصلی خطبه‌اش را به آه وفغان نسبت به قیام سال 88 اختصاص داد و مردمی را که با شعارهایی نظیر ”مرگ براصل ولایت‌فقیه و خامنه‌ای قاتل است اصل نظام باطل است“ اصل نظام آخوندی را نشانه رفته بودند ”تاراج کنندگان سرمایه‌های انقلاب نامید“.
این مهره خامنه‌ای با بیان اینکه: ”فتنه‌گران ولایت را هدف قرار دادند“ ، اصل حرف و نگرانی رژیم را که همانا ترس از سرنگونی نظام و هدف گرفتن ولایت خامنه‌ای توسط مردم را به‌روشنی بیان کرد.
واقعیتی که در پس پرده اعترافها آشکار و تلویحی سران و مهره‌های نظام نهفته است، این است که نظام آخوندی هم‌چنان نسبت به سرنگونی و شعارهای براندازانه مردم همواره در وحشت به سرمی برد، وگرنه دلیلی ندارد که از ولی‌فقیه نظام گرفته تا سران و مهره‌های دیگر رژیم این همه نسبت به آینده نگران باشند.
به همین دلیل است که برای ” انقلاب، قیام و براندازی“ اسم مستعار فتنه گذاشته‌اند. زیرا قیام سال 88 قیام براندازانه‌یی علیه کل نظام ولایت بود. (اصل نظام باطل است) و هم‌اکنون هم این ظرفیت و پتانسیل براندازی در جامعه وجود دارد و رژیم این را میفهمد. تأکیدهای مستمر مقامات و مهره‌های رژیم آخوندی بر این‌که هنوز ”فتنه خشک نشده است“ بیانگر وجود پنانسیل انقلابی در جامعه برای اعتراض، خیزش و قیام و در یک کلام براندازی نظام آخوندی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebed308d-27c6-4bc1-a8de-d1c73a6832d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات