728 x 90

اخبار عراق,دخالتهای ایران,

کارنامه مزدوری و جنایت‌پیشگی هادی عامری

-

هادی عامری در حال دست بوسی خامنه‌ای
هادی عامری در حال دست بوسی خامنه‌ای
رژیم آخوندی کارنامهٴ مزدوری و جنایت‌پیشگی هادی عامری، مهره جنایتکار خود در عراق را از روز شکل‌گیری سپاه تروریستی بدر تا کنون منتشر کرد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، در مطلبی به بررسی نحوه شکل‌گیری سپاه بدر سپاه پاسداران به سرکردگی هادی العامری نوشت: هدف اصلی و مأموریت کلی سپاه بدر از ابتدای تشکیل این سازمان، پیروی از خط خمینی بوده است... سپاه بدر شاخه‌ای از سپاه پاسداران است که ابتدا توسط هاشمی شاهرودی تشکیل و پس از چند ماه به محمدباقر حکیم منتقل شد و (پاسدار) دقایقی مسئولیت نظامی آن را برعهده گرفت.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس افزود: هادی عامری تابعیت ایرانی دارد و همسرش نیز ایرانی است... و در سال1982 متولی امور خاص سپاه بدر در ایران بود (و در سال 2003 بعد از سقوط رژیم سابق عراق) وارد عراق شد و سازمان اطلاعات عراق را راه‌اندازی کرد.
به نوشتهٴ این خبرگزاری، هادی عامری در مصاحبه‌ای با روزنامه حکومتی وطن امروز مدعی شد اگر کمکها و حضور نیروهای رژیم در عراق نبودند، وضعیت در عراق به شکل کنونی نبود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88decdf5-6530-47e4-883c-48d0d2a79cd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات