728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

حضور رئیس دفتر خامنه‌ای در گلپایگان در وحشت از درگیریهای مسلحانه این شهر

-

آخوند محمدی گلپایگانی
آخوند محمدی گلپایگانی
به دنبال درگیریهای گسترده مسلحانه در گلپایگان و هلاکت تعدادی از سرکردگان و اعضای سپاه پاسداران، ولی‌فقیه ارتجاع رئیس دفتر خود آخوند محمدی گلپایگانی را به این شهر فرستاد. پیش از او هم نیروهایی از اصفهان به فرماندهی جانشین سرکرده انتظامی اصفهان به این شهر اعزام شده بودند.
به گزارش خبرگزاری نیروی قدس سپاه – تسنیم – آخوند محمدی گلپایگانی هنگام حضور در گلپایگان خواستار دستگیری عاملان حادثه گلپایگان شد.
حضور رئیس دفتر خامنه‌ای در گلپایگان از یک سو به‌خاطر روحیه دادن به پاسدارهای سرخورده رژیم است که تعدادی از آنها در درگیریها کشته و زخمی شدند و از سوی دیگر اهمیت آن برای ولی‌فقیه ارجاع را به نمایش می‌گذارد.
علاوه بر خبر فوق در پی برقرار یک حکومت نظامی غیررسمی در گلپایگان، خمین و خوانسار و پس از گذشت سه روز از این حادثه معاون اجتماعی نیروی انتظامی پاسداری به نام سعید منتظر المهدی برخلاف دعاوی قبلی رژیم مبنی بر سرقت مسلحانه اعلام کرد: «هیچ‌گونه سرقتی در الیگودرز و گلپایگان توسط این افراد رخ نداده است».
شایان ذکر است که در روز وقوع حادثه تمامی رسانه‌های حکومتی بارها شروع حادثه را سرقت از بانکی در الیگودرز ذکر کردند، اقدامی که بنا‌ به اظهارات صریح این به‌اصطلاح مقام ارشد انتظامی دروغ بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1571bf7-2014-486f-a1c6-0e61e15f782c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات