728 x 90

زندانیان سیاسی,اذيت و آزار زندانيان,

پیام زندانی سیاسی علی معزی به‌مناسبت سالگرد شهادت علی صارمی

-

زندانی سیاسی علی معزی - مجاهد شهید علی صارمی
زندانی سیاسی علی معزی - مجاهد شهید علی صارمی
پیام زندانی سیاسی علی معزی به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت مجاهد شهید علی صارمی به‌دست دژخیمان آخوندی.
چهارمین سالروز شهادت برادر مجاهد علی صارمی را یاد می‌کنیم، مجاهدی که بردبار و استوار جان بر سر افشاگری و یادآوری فاجعه قتل‌عام زندانیان سیاسی سال 67نهاد.
علی صارمی پیوسته می‌گفت آنها می‌خواهند مرا از اعدام بترسانند ولی من با جان بر کف بودن خود آنها را می‌ترستانم. او که بارها زندانی و شکنجه شده و جمعاً 20سال از عمرش را در حبس گذرانیده بود، سر انجام به پیمان خویش وفا نمود و روحش با گریز از پستیها رها شد و به رضوان الهی پر کشید.
خون او و امثال او هرگز نخسبیده و در رگ هزاران اشرف و اشرفی جاری است. پیوند خون شهدای اعدامی سالهای اخیر و خون شهدای مجاهدان اشرفی و کمپ لیبرتی ضامن ایران آزاد آینده ماست. این در حالی که اکنون دولت موظف آمریکا و سازمان ملل بی‌دلیل با لااوبالی گری به وظایف و تعهدات خود پشت کرده است و مجاهدان کمپ لیبرتی در آن منطقه پر خطر بدون دسترسی به حداقل ابزار و سلاح جهت دفاع شخصی در مقابل دشمنان و دولتهایی که نه می‌خواهند و نمی‌توانند امنیت آنان را فراهم کنند بدون حفاظت مؤثر و بی‌دفاع در معرض خطرات جدی می‌باشند.
درود به جانهای پاک شهیدان راه آزادی
چهارمین سالروز شهادت مجاهد شهید علی صارمی
زندان مرکزی کرج علی معزی ۹۳.۱۰.9
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72f4ec0d-f99e-45e9-8272-c4693aed772e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات