728 x 90

سانسور در ایران,

نیاز رژیم به پارازیتهای سرطان زا

-

ایستگاههای ارسال پارازیت
ایستگاههای ارسال پارازیت
پارازیتهای ماهواره‌یی که توسط رژیم آخوندی با هدف جلوگیری از دسترسی مردم به شبکه‌های تلویزیونی غیرحکومتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تاثیرات مخربی بر سلامت انسان دارد و همین مسأله نگرانیهای فزاینده‌یی را در بین مردم ایجاد کرده است.
اما از آنجا که رژیم از سیاست سرکوب و سانسور نمی‌تواند دست بردارد توسط نهادهای مختلف به این عمل ضد‌مردمی و ضدانسانی ادامه می‌دهد
بدلیل گستردگی این عمل از جانب رژیم و نیز نفرت عمیق مردم نسبت به این عملکرد ضدانسانی، موضوع پارازیت انداختن روی شبکه‌های تلویزیونی نیز به محملی برای جنگ وجدال باندها تبدیل شده است.
جنگ و جدالی که نه از سر دلسوزی برای سلامت مردم، بلکه اهرمی برای حذف باند رقیب در مسیر کسب منافع و قدرت بیشتر است. بنابراین در این دعوا نهایتاً معلوم نمی‌شود به‌رغم نق زدنهای مقامات و مهره‌های رژیم از هر دو باند، بالاخره مسئول این اقدام جنایتکارانه کیست و چرا رژیم به آن نیازمند است؟ توجه به فاکتهای زیر به‌خوبی جواب این سؤال را روشن می‌کند:
عابد فتاحی عضو مجلس ارتجاع می‌گوید: ”در هیچ جای دنیا به‌اندازه ایران از پارازیتها استفاده نمی‌شود. این نماینده مجلس رژیم در 3 دی 93 به سایت حکومتی آفتاب گفته است: ”: هیچ‌یک از ارگانهای منتشر کننده پارازیت توضیح قانع کننده‌یی برای مجلس نداشتند. فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا به‌اندازه ایران از پارازیت استفاده شود“.
سایت حکومتی آفتاب در ادامه نقل‌قول از این نماینده مجلس رژیم نوشت: ”امواج (سرطان‌زا) که از سال 88 و با شروع اعتراضات، ارسال شده، بر وضعیت روحی و روانی مؤثر است“.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رژیم در 28آذر93 مدعی شده است «‌حوزه پخش پارازیت منشأ دولتی ندارد». معصومه ابتکار معاون آخوند حسن روحانی همچنین در30آذر93 گفته است: ”موضوع پارازیت متولی مشخصی ندارد“
به همین روشنی که ابتکار می‌گوید مشخص است که هیچ ارگان و نهادی مسئولیت کامل ارسال پارازیت را به عهده نمی‌گیرد.
سازمان بین‌المللی مخابرات، وابسته به سازمان ملل، با صدور قطعنامه‌یی در روز 28آبان93 به دولتهای عضو هشدار داد تا محدودیتهای فنی و استانداردهایی که برای انتشار امواج الکترو مغناطیسی از نظر سلامتی مردم تصویب‌شده را رعایت کنند.
به دنبال صدور این قطعنامه آخوند روحانی ناچار شد چهار عضو دولت خود را مأمور بررسی مضرات پارازیت کند.
واعظی، وزیر ارتباطات رژیم، ضمن اعتراف به این‌که پارازیت بیش از حد مشخص، مضراتی به همراه دارد، فاش ساخت، پارازیت اندازی تنها از سوی وزارتخانه وی صورت نمی‌گیرد. او گفت: ”برخی از پارازیتها تحت نظارت ما نیست و برای آن‌که بتوان آنها را کنترل کرد لازم است که اینها هم تحت نظارت ما قرار بگیرند“.
البته واعظی نمی‌گوید که تحت کنترل چه ارگانهای دیگری هست در حالیکه به‌خوبی به این امر اشراف دارد. چه کسی است که نداند وزارت اطلاعات منحوس رژیم و نهاد سرکوبگر سپاه با هزینه کردن انبوهی از اموال مردم و راه‌اندازی نهادهای مختلف به این امر اشتغال دارند. اما به‌رغم نفرت مردم و اعتراض نهادهای بین‌المللی به‌دلیل نیاز تمامیت رژیم به ارسال پارازیت. هیچ نهادی در این رابطه مسئولیت نمی‌پذیرد، و هر نهادی مسئولیت آن را به گردن دیگری می‌اندازد.
پارازیت انداختن روی شبکه‌های تلویزیونی منشأ سرطان است و کارگزاران رژیم نیز درگذشته به این موضوع اعتراف کرده‌اند. از جمله معاون سازمان محیط زیست رژیم گفته است که پارازیتها سرطان‌زا هستند و باید به‌طور کلی حذف شوند. (خبرگزاری حکومتی ایرنا 10مهر93).
پیش‌تر معصومه ابتکار در مقام رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفته بود: ”پارازیتها برای سلامتی شهروندان تهرانی نگران‌کننده هستند“
رئیس مرکز تحقیقات سرطان نیز گفته است امواج الکترومغناطیسی که در پارازیتهای ماهواره‌یی وجود دارند، اثرات مخرب دارند، باعث سردرد شده و ذهن را خسته می‌کنند و امواج یون‌زا سرطان‌زا هستند.
با این اعترافهای صریح باز این سؤال به ذهن می‌آید که پس چرا رژیم دست از ارسال پارازیت برنمی‌دارد؟
واقعیت این است که وحشت اصلی رژیم از نیروی اصلی برانداز و سرنگون کننده‌اش یعنی مقاومت ایران و ماهواره سیمای آزادی است.
بنابراین به‌رغم همه حرف و حدیثها و اظهار نگرانیها، نمی‌تواند دست از این اقدام ضدانسانی بر دارد چرا که با موجودیتش سر و کار دارد و آنچه در این بین محلی از اعراب ندارد همانا مردم و تاثیرات مخرب پارازیتها بر سلامتی آنهاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/348f4e48-3981-4030-9b2d-f4d9677bfc6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات