728 x 90

اقلیتهای مذهبي,

پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت سالروز میلاد مسیح و آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی

-

مریم رجوی
مریم رجوی

تا آن جا هم که به پیام حقیقی اسلام برمی‌گردد، آخوندهای حاکم بر ایران و بنیادگرایانی که با پیروی مستقیم یا غیرمستقیم از آنها، جان و زندگی و حیثیت و آسایش ملتهای این منطقه را درهم می‌کوبند، بنا‌ به آیات قرآن، سخت‌ترین دشمنان خدا هستند: وهو ألدّ الخصام
آنچه ملتهای ما در سراسر منطقه می‌خواهند، زندگی در صلح و آشتی با خواهران و برادران‌ مسیحی و تمام هموطنانشان از هر دین و مذهب و عقیده‌یی است. پس این کارزار خون و جنون، با رنج عظیمی که به مردم این منطقه تحمیل کرده، در برابر اراده آزادی‌ستان و روح بردبار و صلح‌جوی مردم ما نخواهد پایید.


هموطنان مسیحی، حامیان مسیحی مقاومت ایران!
سالروز میلاد عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی، بر همهٴ شما مبارک باد. پیام مسیح، برای بشریت در زنجیر، بشارت نجات و آزادی است. پس درود خدا و سلام ما به مریم عذرا که با ایمانی سترگ، در رنج و تنهایی، بار امانت را به‌دوش کشید، تهمتها را به جان خرید و حامل هدیه‌یی مبارک برای بشریت شد.

مسیح پا به این جهان نهاد تا از ستم و سرکوب و نابرابری به عدالت و از جهل و تاریک‌اندیشی به حقیقت رهنمونش سازد. مسیح آمد تا بساط فریسیان ریاکار و دینفروش را که به نام خدا ستم می‌کردند، برچیند. مسیح آمد تا زنان رانده‌شده و تحت ستم را رها کند و پناه دهد؛ پیامبری از میان ماهیگیران و بردگان جلیله، که پیامش این بود که «آخریها باید اول شوند».
هنگامی که از ناصره به بیت‌اللحم یا کفرناحوم و اردن و بیت‌المقدس می‌رفت، مردگان را زنده می‌کرد، کورها و گنگها را شفا می‌بخشید و جهان بشری را به زیستن و دیدن و شنیدنی بر اساس ذات انسانی‌شان فرا می‌خواند. و فراتر از آن، دلهای سنگ‌شده را نرم می‌کرد، عقده‌ها را از زبا‌نها و قلبها می‌گشود و دیوارهای جدایی و بیگانگی را از میان مردم برمی‌داشت.
می گفت: «خداوند مرا فرستاد تا سرکوب‌شدگان را آزاد سازم». و «ای تمامی زحمتکشان و گرانباران! نزد من آیید؛ من به شما آرامش خواهم داد». این ترنم امید و نجات و یگانگی بود که خاورمیانهٴ آن روزگار و سپس جهانی را منقلب کرد؛ پیامی که بیش از دو هزار سال است در ورای همهٴ تحریفها و سرکوبها، نسلهای بشری را به صلح و عدالت و رهایی فرا می‌خواند. و در پرتو آن، تاریخ ملتها، از جمله ملت بزرگ ایران، سرشار از ارزشهای انسانی با روح همزیستی و همبستگی میان مسیحیان و مسلمانان و پیروان سایر مذاهب و ادیان است... .
پس، ننگ ابدی بر خمینی و خامنه‌ای و رژیم شریران دینفروشی باد که نقاب اسلام به چهره زده‌اند، اما شقی‌ترین دشمنان مسیح (ع) و محمد (ص) هستند. آنهایی که به نام دین، در ایران به چشم زنان اسید می‌پاشند و جوانان را بدار می‌کشند، نوکیشان مسیحی را زندانی و ابتدایی‌ترین حقوق‌شان را نقض می‌کنند؛ دژخیمانی که به‌خاطر اعتقادات مذهبی و به‌خصوص پیروی از پیامهای واقعی محمد (ص) و مسیح (ع)، اعدام و شکنجه می‌کنند و بدترین تبعیض و شقاوت را روا می‌دارند. استبداد دینی و خون آشامی برپا کرده‌اند که کانون بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام و پدرخواندهٴ همهٴ شریرانی است که امروز در خاورمیانه و به‌خصوص در عراق و سوریه، اسیران و گروگانهای بیگناه را می‌کشند و پیروان مسیح و سایر دگراندیشان را به کوچ اجباری و آوارگی می‌کشانند... .
اما این صدای مسیح (ع) است که بر سر همین دینفروشان فریاد می‌کشید که: «وای بر شما که می‌کوشید خود را دیندار جلوه دهید، ولی در زیر آن عبای مقدستان، دلهایی پر از ریاکاری و گناه دارید... وای به‌حال شما… که مهمترین احکام خدا یعنی نیکویی، گذشت و صداقت را فراموش کرده‌اید. ای عصاکشهای کور که پشه را از صافی میگذرانید ولی شتر را می‌بلعید!».
تا آن جا هم که به پیام حقیقی اسلام برمی‌گردد، آخوندهای حاکم بر ایران و بنیادگرایانی که با پیروی مستقیم یا غیرمستقیم از آنها، جان و زندگی و حیثیت و آسایش ملتهای این منطقه را درهم می‌کوبند، بنا‌ به آیات قرآن، سخت‌ترین دشمنان خدا هستند: وهو ألدّ الخصام
آنچه ملتهای ما در سراسر منطقه می‌خواهند، زندگی در صلح و آشتی با خواهران و برادران‌ مسیحی و تمام هموطنانشان از هر دین و مذهب و عقیده‌یی است. پس این کارزار خون و جنون، با رنج عظیمی که به مردم این منطقه تحمیل کرده، در برابر ارادهٴ آزادی‌ستان و روح بردبار و صلح‌جوی مردم ما نخواهد پایید.
سرزمین ابراهیم و موسی و عیسی و محمد و سرزمین هاجر و آسیه و مریم و خدیجه و فاطمه، از اشغال سنگدلان و بنیادگرایان و از همهٴ مصائبی که آخوندهای حاکم بر ایران بانی آن بوده و هستند، رها خواهد شد.
چنان که رهبر مقاومت مسعود رجوی گفته است: «اسلام، مسیحیت و یهودیت از یکدیگر جدا نیستند. ما مسیح را نیز پیامبر خود می‌دانیم و راه موسی را از محمد جدا نمی‌کنیم. قرآن می‌گوید که میان پیامبران ما تفاوتی نیست و برای خدا دین واحد است و جدایی‌ناپذیر است... . و مذهب من به‌عنوان یک مجاهد خلق، به صلح و آزادی و ترقی فرمان می‌دهد»....
پس باز هم صد‌ای گرم عیسی بن مریم را از فراز کوهی در جلیله می‌شنویم که: «به دنیا باز آمده‌ام و زندگی از سر گرفته‌ام تا جاودانه در کنار شما باشم. لحظه‌یی تردید نکنید‌ که همواره با شما خواهم بود».
در این روز، یک بار دیگر با استعانت از او و مریم عذرا (ع)، برای همهٴ مردم جهان، سالی سرشار از صلح، آزادی و بردباری و سازندگی آرزو می‌کنم و پیروزی جنبش مقاومت مردم ایران بر بنیادگرایان سفاک حاکم را از خدای بزرگ مسألت دارم.
در این روز همچنین به یاد میلیونها پناهنده و آواره، به‌خصوص زنان و کودکان در سوریه، عراق، فلسطین و همه نقاط جهان هستم و برای نجاتشان از این شرایط سخت، دعا می‌کنم. سال گذشته باز هم بسیاری مسیحیان در سراسر جهان، از جمله رهبران بزرگوار کلیساها، به یاری مجاهدان آزادی برخاستند. حمایت و محبت آنها راستی که انفاس قدسی مسیح را برای ما به ارمغان می‌آورد. با تقدیر از آنها، همهٴ مسیحیان جهان را به گسترش یاری و حمایت از مجاهدان آزادی در لیبرتی و زندانیان سیاسی در سراسر ایران و حمایت از مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه فرا می‌خوانم.
با آرزوی پیروزی آزادی و صلح در ایران، در خاورمیانه و در تمام جهان، سال نو میلادی را نیز که تا چند روز دیگر فرا می‌رسد، به همگان تهنیت می‌گویم.
سلام بر عیسی مسیح
سلام بر مریم عذرا.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8d6efd9-7264-47fe-b5dc-0979ea7b3c20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات