728 x 90

اخبار ليبي,

درگیری میان ارتش ملی لیبی و شبه‌نظامیان بنیادگرا

-

درگیریهای ارتش ملی لیبی با نیروهای بنیادگرا
درگیریهای ارتش ملی لیبی با نیروهای بنیادگرا
احمد مسماری سخنگوی ارتش ملی لیبی گفت: تنها هدف عملیات کرامت که توسط ارتش ملی این کشور در جریان است پاکسازی بنغازی از شبه‌نظامیان بنیادگراست.
همزمان هواپیماهای ارتش لیبی مواضع شبه‌نظامیان را در غرب لیبی بمباران کردند
شبه‌نظامیان بنیادگرا تلاش می‌کنند منطقه نفتی الهلال را به تصرف خود در آورند. آنها اصرار دارند عملیاتی که نام آن را الشروق گذاشته‌اند ادامه دهند ولی در مقابل ارتش ملی لیبی با هواپیماهای جنگی مواضع بنیادگرایان را در منطقه جمیل در غرب لیبی بمباران کردند.
بنا‌ به گزارش تلویزیون العربیه شبه‌نظامیان از چند روز پیش تا کنون تلاش می‌کنند منطقه الجمیل را به تصرف خود در آورند. در گیری آنها با ارتش لیبی هنوز ادامه دارد. ولی ارتش تلاش آنها را خنثی کرده است. یک منبع نظامی اشاره کرد شبه‌نظامیان تلاش می‌کنند بندر نفتی السدره را تصرف کنند ولی منابع نظامی می‌گویند یک یکان نظامی با 30 خودرو نظامی به منطقه السدره رسیده تا از تأسیسات نفتی حفاظت کند
منابع به تلویزیون العربیه گفتند، دو هواپیمای میگ 23 به پایگاه الوطیه در غرب طرابلس اعزام شده‌اند تا در عملیات طرابلس شرکت کنند و پایتخت لیبی را از شبه‌نظامیان بنیادگرا نجات دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f0615de-b164-4dca-a515-61589b4e167e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات