728 x 90

اخبار عراق,

فراخوان خانم انتصار علاوی از رهبران ائتلاف الوطنیه به لغو محاصره پزشکی لیبرتی

-

انتصار علاوی از رهبران ائتلاف الوطنیه
انتصار علاوی از رهبران ائتلاف الوطنیه
خانم انتصار علاوی از رهبران ائتلاف الوطنیه، اعلام کرد ”موضع لیست الوطنیه مبنی بر رفتار انسانی با ساکنان کمپ لیبرتی یک موضع واضح و تغییر ناپذیر است و به‌طور مشخص، موضع دکتر ایاد علاوی رئیس ائتلاف الوطنیه در رابطه با این با صراحت و وضوح به‌طور ثابت بیان شده و مواضع تاریخی او در حمایت از حقوق انسانی ساکنان این کمپ بهترین دلیل این امر است “.
خانم انتصار علاوی ”به برخورد دوستانه با ساکنان لیبرتی و کمک به آنها از زاویه انسانی در تمامی اشکال و به‌خصوص در رابطه با درمان بیماران و تسهیل دسترسی آنها به بیمارستانها“فراخواند.
خانم انتصار علاوی در بیانیه خود گفت ”خبرهایی در مورد نقض حقوق ساکنان لیبرتی شامل ممانعت از ورود نیازهای پایه‌یی به این کمپ از جمله غذا و دارو و تأخیر در درمان بیمارانشان و سایر موارد به‌طور مستمر به لیست الوطنیه می‌رسد در حالی که ”آنها میهمانان عراق هستند“.
خانم انتصار علاوی محاصره اعمال شده بر ساکنان لیبرتی از جمله محاصره پزشکی را محکوم کرد و افزود ”ساکنان لیبرتی از رفتار بد مسئولان کمپ با آنها رنج می‌برند و کار به جایی رسیده است که مانع از دستیابی آنها به نیازهای پایه‌یی از جمله دارو می‌شوند، کما این‌که مانع از رفتن تعدادی از بیماران به بیمارستانها می‌شوند که منجر به فوت تعدادی از آنها شده است “.
تلویزیون التغییر با انتشار این خبر گفت:، خانم انتصار علاوی از رهبران ائتلاف الوطنیه به‌ریاست دکتر ایاد علاوی معاون رئیس‌جمهور عراق؛ موضع این ائتلاف را در فراخواندن به رفتار انسانی با ساکنان کمپ لیبرتی یک موضع ثابت و واضح اعلام کرد.
انتصار علاوی گفت گزارش نقض حقوق ساکنان لیبرتی، در زمینه ممانعت از ورود مواد پایه‌یی به کمپ و وقت‌کشی در درمان بیماران، به‌صورت مستمر به ائتلاف الوطنیه می‌رسد. او اشاره کرد که موضع ائتلاف الوطنیه فراخواندن به رفتار انسانی با ساکنان لیبرتی بوده و این یک موضع روشن و غیرقابل تغییر است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95be6a4d-6327-45be-bbd7-154d5314090a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات