728 x 90

اخبار سوريه,

کشته شدن بیش از ۵۰نفر از نیروهای اسد در عملیات غرش شیر رزمندگان سوریه

-

 -
-
نبردهای حلب با شدت تمام ادامه دارد. رزمندگان در عملیاتی با نام «غرش شیر» ضربات جدی به نیروهای اسد وارد کردند.

تلویزیون اورینت:
از زمانی که رزمندگان در جبهه‌های جنوبی حلب پیشروی کردند، این منطقه شاهد درگیریهای مستمر و سنگین است. در نبردهای اخیر دست‌کم 50تن نیروهای اسد به هلاکت رسیدند. همچنین رزمندگان علاوه بر به غنیمت گرفتن سه تانک مقادیری تجهیزات و ادوات جنگی دشمن را منهدم کردند.

رزمندگان چندین منطقه مهم و استراتژیک در نزدیکی پایگاه وزارت دفاع دشمن را به کنترل خود درآوردند. رزمندگان با سلسله عملیاتهای خود با نام «غرش شیر» توانسته‌اند در جنوب حلب ضربات سنگینی را به نیروهای اسد وارد کنند.

در خبری دیگر از حلب آمده است، رزمندگان تعداد زیادی از مزدوران وارداتی اسد را در جبهه حندرات به هلاکت رساندند.
شبه‌نظامیان شیعی در نبردهای اخیر در حلب بیشترین کمک را به دیکتاتور سوریه می‌کنند، آنها هفته‌های متوالی است که در تلاش هستند محاصره شهرهای نبل و الزهرا توسط رزمندگان را بشکنند اما هر بار با مقاومت رزمندگان روبه‌رو می‌شوند و با بر جای گذاشتن تلفات و خسارات سنگین منطقه را ترک می‌کنند.

یک رزمنده: نیروهای اسد سعی دارند در جبهه حندرات پیشروی کنند. به یاری خدا ما هر بار توانسته‌ایم راه آنها را سد کنیم و با آتش سنگین آنها را از این منطقه بیرون خواهیم کرد.

رزمندگان می‌گویند، جبهه حندرات را به قتلگاه مزدوران اسد تبدیل کرده‌اند، آنان در یک تهاجم به مزدوران موسوم به گردان قدس که در شمال حلب مستقر است، دست‌کم 30تن از نیروهای آن را کشته و 50تن دیگر را مجروح کردند.

یک رزمنده: در گردان موسوم به قدس تنها مزدوران رژیم ایران حضور ندارند بلکه عناصر شیعی از دیگر کشورها نیز در منطقه حندرات برای حمایت از اسد هستند، ما تا به‌حال توانسته‌ایم تعداد زیادی از آنها را در اطراف حندرات از پای دربیاوریم.

اسد به گروه تروریستی حزب‌الشیطان نیز اجازه داده است در هر کجای خاک سوریه حضور داشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d88973f2-a711-4e89-b6b7-97890fea52f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات