728 x 90

دخالتهای ایران,

دیدار علی خامنه‌ای و مالکی پسرخوانده جلاد و معزول او در عراق

-

دیدار مالکی با خامنه‌ای
دیدار مالکی با خامنه‌ای
تصاویر دیدار علی خامنه‌ای خلیفه ارتجاع و نوری مالکی پسرخوانده جلاد و معزول او در عراق در جریان دیدار دو روزه مالکی از تهران، حاکی از زبونی وسوته دلی طرفین، بعد از سقوط مهره ولی‌فقیه ارتجاع است.
تلویزیون حکومت آخوندی در خبر مربوطه گفت: خامنه‌ای خطاب به مالکی گفته است: جنابعالی در جریان انتقال قدرت در عراق، کار بزرگی را برای جلوگیری از آشفتگی و بی‌ثباتی عراق انجام دادید و این کار هیچ‌گاه در صحنه عراق فراموش نخواهد شد».
نوری مالکی نیز، که با گوشهای آویزان در بیت‌العنکبوت ولی امر جنایت و تبهکاری، نشسته بود، در پاسخ به وی گفت: «جمهوری اسلامی ایران همواره بیشترین مساعدت را به دولت (وی) داشته است».
در مورد این دیدار، ناظران ابراز عقیده می‌کنند که پس از 14 اطلاعیه و افشای 23 سند جنایتهای مالکی توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت که قابل ارائه به هر دادگاه بین‌المللی است، خلیفه ارتجاع بسیار ضروری دیده است که به استمالت مالکی بپردازد و او را تسکین و دلداری بدهد...
از سوی دیگر، دیدار مالکی و خامنه‌ای در زمانی صورت گرفت که در عراق دسته‌ها و هیأتهای عزاداران حسینی، شعار می‌دادند که از جرایم نوری مالکی نمی‌گذریم و تا محاکمه و کیفر او سکوت نخواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bb5b601-233d-4d1e-a83c-f417809b0748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات