728 x 90

پرونده هسته ای ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

هشدار یک عضو مجلس ارتجاع نسبت به ذلت‌بار بودن توافق هسته‌یی

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
در جلسه علنی مجلس ارتجاع، موسی غضنفرآبادی یکی از اعضای آن نسبت به ذلت‌بار بودن توافق هسته‌یی به باند رفسنجانی ـ روحانی هشدار داد و گفت:
«اینان به یک جریان تبدیل شده‌اند جریانی که درنده خویی و کینه توزی و دشمنی و پر رویی دشمنان نظام را بگردن نیروهای انقلاب و نیروهای خودی می‌اندازند، اینان دنبال دسته‌بندی جدیدی در کشور هستند تحت عنوان گروهی که با آمریکا نرمش نشان می‌دهند و کنار می‌آید در نتیجه تحریمها برداشته می‌شود، وضعیت اقتصادی سامان می‌گیرد مشکلات اقتصادی و فشارهای اقتصادی بر مردم کاهش می‌یابد و تصویر دروغینی از مدینه فاضله ارائه می‌نمایند تا بتوانند چند صباحی به قدرت برسند... . گروه مخالف، آمریکا جنگ‌افروز، دشمن تراش، تحریک‌کننده دشمن که با مدیریت این گروه وضعیت اقتصادی بد و بدتر می‌شود تحریمها شدید می‌شود، آمریکا حمله نظامی می‌کند و از این‌گونه اراجیف سر می‌دهند... ملت ایران هر توافقی تحت هر عنوان اعم از نرمش قهرمانه، تنش زدایی، ایجاد روابط حسنه، آشتی با دشمن چنان‌چه عزت ملی و استقلال و اسلام خواهی و آزادیخواهی و آرمانهای انقلاب امام و منویات مقام معظم رهبری را مخدوش کند خیانت به انقلاب و ملت و شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب می‌داند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7dba3041-78ab-4296-a1ff-4720c9975bfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات