728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اسیدپاشی درايران,ترس رژيم

یک مهره انصار حزب‌الله به افزایش اقدامات سرکوبگرانه گروه‌های خودسر اعتراف کرد

-

جلسه مجلس ارتجاع
جلسه مجلس ارتجاع
یکی از مهره‌های اصلی انصار حزب‌الله با تأکید بر این‌که عنان و اختیار گروه‌های ’امر به معروف و نهی از منکر’ در دست انصار حزب‌الله قرار دارد، گفت: «با تصویب ’قانون حمایت از آمران به معروف’ در مجلس اختیارات گروه‌های امر به معروف افزایش پیدا می‌کند». این جنایتکار که احمد روزبهانی نام دارد و با عنوان دبیر ستاد سرکوبگر احیاء امر به معروف استان تهران معرفی می‌شود، با اشاره به گسترش اقدامات سرکوبگرانه رژیم گفت ’گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر’ مدتهاست که در سطح کشور فعال هستند و دایره عملکرد آنان رو به افزایش است.

این مهره سرکوبگر حزب‌الله که اظهاراتش در سایت موسوم به ’یالثارات’ پایگاه خبری انصار حزب‌الله، منعکس شده، اعتراضات مردم علیه جنایت سازمان‌یافته اسیدپاشی را «هیاهوی ضدانقلاب» دانست و گفت «به موازات افزایش فعالیت گروه‌های امر به معروف، مجلس ’با وجود هیاهوی ضدانقلاب، با قوت و سرعت در حال تکمیل فرایند تصویب قانون حمایت از آمران به معروف است’».

به گفته‌ی احمد روزبهانی، با تصویب ’قانون حمایت از آمران به معروف’ توسط مجلس ارتجاع، «اختیارات گروه‌های امر به معروف افزایش یافته و ’عرصه نوینی از بسط ید را در مقابل گروه‌های امر به معروف خواهد داشت ».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/956e7e79-cdbc-4e02-9c14-334c9511be54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات