728 x 90

اخبار سوريه,

منطقه اشرفیه حلب، کانون سنگین‌ترین نبردها

-

 -
-
تلویزیون اورینت:
روزهای متوالی است که رژیم اسد سعی دارد به هر ترتیب که شده به سمت منطقه اشرفیه در حلب پیشروی کند تا بلکه بتواند فشار را روی نیروهای محاصره شده‌اش در جبهه‌های سیفات و حندرات کاهش دهد. اما رزمندگان هوشیار و آماده هستند و با نبردهای سنگینی که روزانه در جریان است از مواضع خود دفاع می‌کنند.
 

منطقه اشرفیه دارای موقعیت استراتژیک است. رزمندگان با در اختیار داشتن این منطقه به‌لحاظ جغرافیایی بر دو مرکز مهم نیروهای اسد مسلط هستند. این منطقه اولین خطوط دفاعی جاده استرتژیک کاستلو محسوب می‌شود و برای رسیدن به حلب از این نقطه بایستی عبور کرد، به همین خاطر اگر رژیم اسد بخواهد بر اطراف منطقه مسلط شود، چاره‌ای ندارد جز این‌که اشرفیه را در اختیار داشته باشد.
 


بعد از این‌که نیروها و شبه‌نظامیان اسد در مناطق حندرات و سیفات در زیر شدیدترین ضربات قرار گرفتند، رژیم اسد برای کمک به مزدوران خود بیش از پیش به تسخیر اشرفیه نیاز دارد.

یک رزمنده: ما روزانه در این منطقه با نیروهای اسد درگیر هستیم. رژیم اسد برای باز کردن مسیر جاده کاستلو و رسیدن به حندرات، هر روز تلاش می‌کند در این منطقه پیشروی کند، اگر به خواسته‌اش برسد مناطق دیگری از جمله خالدیه در اطراف این منطقه هم تحت کنترل نیروهای اسد قرار می‌گیرد. اما به لطف خدا برادرمان در جبهه حندرات روزانه فشار را روی نیروهای اسد بالاتر می‌برند و ما هم اجازه نمی‌دهیم آنها از این منطقه عبور و نیروهای خود را پشتیبانی کنند.
رزمندگان این مکان را به قتل گاه نیروهای اسد و شبه‌نظامیان ایرانی و عراقی تبدیل کرده‌اند. رزمندگان با مقاومت خود تمامی تلاشهای نیروهای اسد برای عبور از اشرفیه را به شکست کشانده‌اند.
فرمانده رزمندگان در گردان 16: ما تمامی حملات نیروهای اسد را دفع کردیم، روزانه در این منطقه درگیریهای شدیدی در جریان است، اسد برای وارد شدن به این منطقه از تمامی امکانات خود از جمله توپ و تانک و انواع سلاحهای سنگین استفاده می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f160cda8-c40d-4e84-8773-e7fade462da2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات