728 x 90

كمپ اشرف,کمپ لیبرتی,

اعتراف صریح مالکی به قتل‌عام در اشرف

-

 -
-
دستورات خلیفه ارتجاع در تهران به مالکی 2 دی 92 (سه روز قبل از حمله موشکی به لیبرتی)
اطلاع مشکوک خامنه‌ای از اعلان ”دولت اسلامی در عراق و شام“ از 6ماه پیش


«آقای مالکی تأکید کرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق از عراق التزام دارد و تأکید کرد عملیات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زیادی برای ما به همراه آورد که برای هر دو کشور مهم است»

«آقای خامنه‌ای تأکید کرد بر حکومت عراق است که از دست سازمان تروریست خلق خلاص شود و برای طرد آن از عراق عجله کند تا در عراق به مسأله بزرگی تبدیل نشود و ماندن بیشتر این سازمان در عراق بر روی حکومت عراق تاثیر خواهد گذاشت»

«آقای خامنه‌ای گفت عراق باید با تروریسم در الانبار بجنگد و آن میادینی را که برای جنگ با شیعه فراخوان می‌دهند تا صفوف عراقیان را شقه کند، تخلیه کند... تشکیلات القاعده و تشکیلات دولت اسلامی در عراق و شام یک دولت اعلان خواهند کرد و جنگ را به بغداد و استانهای مجاور خواهند کشاند»

«آقای مالکی ایران را عمق استراتژی عراق و مرکز حفاظت دولت شیعه عراق بحساب آورد... وی گفت عراق یک نیروی مدافع برای دولت سوریه... بوده و خواهد بود و هم‌چنان دولت سوریه را با اطلاعات و تجارب فنی و رزمی و استراتژیک پشتیبانی می‌کند»

«آقای خامنه‌ای گفت ما پشتیبان آقای مالکی و حکومتش هستیم و تا اعلان پیروزی در انتخابات و به‌دست آوردن دوره سوم ولایت در عراق به‌منظور ادامه پروژه استراتژیک مورد توافق، با شما ایستاده‌ایم»
--------------------------------

جمهوری عراق                                                          دوشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح

دبیرخانه شورای وزیران                                                   یادداشت داخلی 

                                                                               تاریخ: ۲۳/۱۲/۲۰13
ملاقات ویژه با آقای خامنه‌ای/ ایران
ملاقات با آقای خامنه‌ای در مقرش انجام شد:
1ـ آقای مالکی به‌خاطر پیروزیهایی که برای جمهوری اسلامی در مورد برنامه‌های اتمی محقق شده است به آقای خامنه‌ای تبریک گفت و آن را پیروزی برای شیعیان و تمامی مردم مظلوم، بلکه پیروزی برای امام حجت منتظر (ع) به‌شمار آورد و گفت این گام مهمی به جلو و شکستن شوکت استعمار و دشمن صهیونیست و استکبار جهانی است.
2ـ آقای مالکی به خامنه‌ای به‌خاطر موفقیت انتخابات در ایران و پیروزی دکتر روحانی در این انتخابات تبریک گفت.
3ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد پیروزی در انتخابات جز پیروزی دموکراسی اسلامی نیست که در ایران محقق شده است و امتداد سیاست دموکراتیک در ایران می‌باشد و پیروزی آقای روحانی باعث تغییر وضعیت کنونی با کشورهای اروپایی و آمریکا و تمایل برای کار با جمهوری اسلامی شده است.
4ـ آقای مالکی گفت که ملاقات وی با آقای خامنه‌ای ملاقات بسیار مهمی است و کلید حل قضایای سخت پیشین و قضایایی است که در عراق و کشورهای منطقه واقع می‌شود (منظور سوریه است).
5ـ آقای مالکی جریان دیدارهایش در آمریکا را شرح داد و آنچه که با اعضای دولت آمریکا و کنگره صحبت شده بود و ملاقات اخیرش با اوباما را به اطلاع ایشان رساند.
6ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد آمریکا به هیچ‌کس وفادار نیست مگر این‌که استفاده مشخصی در آن ببیند یا این‌که او را به خدمت خود بگیرد.
7ـ آقای مالکی حوادث امنیتی که در عراق روی می‌دهد و پروسه انتخابات را شرح داد. همچنین آقای مالکی بر روی اشتیاق عراق برای تقویت روابط بین دو کشور از طریق معاهدات نظامی وامنیتی و اطلاعاتی و توافقات بازرگانی و اقتصادی و تبادل اطلاعات تأکید کرد.
8ـ آقای مالکی ایران را عمق استراتژی عراق و مرکز حفاظت دولت شیعه عراق بحساب آورد.
9ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد ایران آماده پشتیبانی از عراق به‌لحاظ نظامی و اقتصادی و بازرگانی است تا به پیشرفت عراق کمک کند و می‌توان از تجارب علمی و فنی ایران نیز استفاده کرد زیرا عراق عمق استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه در دولتهای عربی به‌ویژه بعد از گرفتن رژیم سوریه است.
10ـ آقای مالکی گفت عراق یک نیروی مدافع برای دولت سوریه و یک نیروی پشتیبان و کمک کننده برای مردم سوریه در مبارزه‌اش بر علیه تروریسم و تکفیریها که می‌خواهند مقاومت شیعه و هر دولت شیعه در منطقه را نابود کنند، بوده و خواهد بود... عراق هم‌چنان دولت سوریه را با اطلاعات و تجارب فنی و رزمی و استراتژیک پشتیبانی می‌کند.
11ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد پیروزیهای دولت سوریه در از بین بردن تروریسم هم پشتیبانی برای دولت عراق و هم پشتیبانی برای دولت ایران در منهدم کردن گروه‌های تکفیری کینه توز می‌باشد. وی همچنین تأکید کرد ما پشتیبان آقای مالکی و حکومتش هستیم و تا اعلان پیروزی در انتخابات و به‌دست آوردن دوره سوم ولایت [نخست وزیری] در عراق به‌منظور ادامه پروژه استراتژیک مورد توافق، با شما ایستاده‌ایم.
12ـ آقای مالکی آنچه در عراق می‌گذرد و حملات مکرری که توسط تشکیلات القاعده در انبار و صحنه‌های آن می‌گذرد را تشریح کرد و گفت که ما از شما می‌خواهیم که به ما برای از بین بردن گروه‌های تروریست در عراق کمک کنید خواه این کمکها نظامی یا نیرویی و یا اطلاعاتی باشد.
13ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد ایران آماده است و به‌طورکامل با عراق بر علیه تروریسم میایستد. اما ایران الآن نمی‌تواند کمک نیرویی بفرستد تا این‌که نگویند ایران یک حرکت طایفه گرایانه انجام داده است. بنابراین حکومت ایران از این‌که به عراق با شماری از ارتش [ایران] کمک کند عذر می‌خواهد اما ما می‌توانیم به شما کمک اطلاعاتی کرده و سلاحهای پیشرفته به شما بدهیم.
14ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد عراق باید با تروریسم در الانبار بجنگد و آن میدانهایی را که برای جنگ با شیعه فراخوان می‌دهند تا صفوف عراقیان را شقه کند، تخلیه کند (به دولت برای جنگ با القاعده چراغ سبز داد) و طبق اطلاعات رسیده به اطلاعات نظامی ایران تشکیلات القاعده و تشکیلات دولت اسلامی در عراق و شام یک دولت اعلان خواهند کرد و جنگ را به بغداد و استانهای مجاور خواهند کشاند و مهمترین آنها شهر مقدس کربلا است. بنابراین دولت عراق باید بداند که چه چیزی له و علیه آن اتفاق خواهد افتاد و باید این میدانها و لانه‌ها را مورد تهاجم قرار داده و آنها را از بین ببرد و شرایط به نفع دولت عراق است.
15ـ آقای مالکی گفت ماهم همین فکر را می‌کردیم و صحبتهای شما جز بر اطمینان ما نمی‌افزاید و اگر خدای نکرده چیز بدی اتفاق بیافتد شما از ما پشتیبانی می‌کنید. کار ما در سوریه نتایج مثبتی برای دولت سوریه داشته و خار و خنجری در پهلوی رژیم سعودی و قطر است.
16ـ آقای خامنه‌ای تأکید کرد بر حکومت عراق است که از دست سازمان تروریست خلق خلاص شود و برای طرد آن از عراق عجله کند تا در عراق به مسأله بزرگی تبدیل نشود و ماندن بیشتر این سازمان در عراق بر روی حکومت عراق تاثیر خواهد گذاشت.
17ـآقای مالکی تأکید کرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق از عراق التزام دارد و تأکید کرد عملیات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زیادی برای ما بهمراه آورد که برای هر دو کشور مهم است.
18ـ در مورد بستن توافقات امنیتی و توافقنامه امنیتی استراتژیکی بین ایران و عراق گفتگو شد.
پایان ملاقات

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
30مهر 93 (22اکتبر2014)
 
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c22bf32c-18ea-4eb0-97ae-974d96c9d2c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات