728 x 90

اخبار سوريه,

نبردهای رزمندگان سوریه در منطقه «عین ترما» - شرق دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان در منطقه «عین ترما» در شرق دمشق، اجازه پیشروی به نیروهای اسد نمی‌دهند.
 
تلویزیون اورینت:
نبردهای دمشق خصوصاً در اطراف منطقه جوبر با شدت ادامه دارد. رزمندگان با شلیک دهها گلوله خمپاره و آتش مسلسل به مواضع نیروهای اسد در این منطقه یورش بردند. آنها همچنین یک مرکز تجمع دشمن در اطراف منطقه زبدانی را با توپ هدف قرار دادند. این در حالی است که رژیم اسد مانند روزهای قبل به بمباران وحشیانه در اطراف مناطق درگیری ادامه می‌دهد. طبق گزارشهای منتشر شده تنها در یک روز 7موشک زمین به زمین به منطقه جوبر شلیک شده است.

رزمندگان در منطقه کردنشین نزدیک شهر عدرا با مزدوران اسد درگیر شدند. طبق گفته شورای انقلاب سوریه در این عملیات رزمندگان ضمن تصرف این منطقه، به نیروهای اسد ضربات سنگینی وارد کردند و آنها را عقب راندند. رزمندگان همچنین در منطقه زملکا با نیروهای اسد درگیر شدند. رژیم اسد که با مقاومت رزمندگان روبه‌روست مطابق معمول به حملات هوایی علیه ساکنان بی‌دفاع منطقه ادامه می‌دهد.

دشمن از سمت منطقه متحلق جنوبی برای وارد شدن به زملکا یورش گسترده‌یی را انجام داد. دشمن تلاش داشت از طریق دخانیه، این منطقه را به محاصره خود دربیاورد و در تبلیغات دروغین خود حتی مدعی پیروزی شد. اما رزمندگان تمامی این تلاشها را به شکست کشاندند.

یک رزمنده: خبرهایی که مطبوعات اسد می‌دهند واقعی نیستند، زیرا هم‌اکنون انقلابیون و مجاهدین در این مناطق مستقر هستند، ما از تمامی مواضع خود در عین ترما مراقبت می‌کنیم، از این‌جا می‌توانید منطقه عین ترما و متحلق را ببینید، رژیم اسد مدعی است همین مکانی که ما الآن در آن ایستاده‌ایم تصرف کرده است. انشاء الله به‌زودی ما سلطه اسد را در دمشق فرو می‌ریزیم.

یک رزمنده: ما الآن در عین ترما مستقر هستیم... نیروهای اسد هرگز نخواهند توانست به این منطقه وارد شوند. ما روزانه با آنها درگیر هستیم، به یاری خدا حکومت اسد در تمامی جبهه ها بایستی منتظر دریافت ضربات سنگین از جانب رزمندگان باشد.

اهمیت منطقه عین ترما برای ارتش آزادی در این است که این منطقه دروازه شرقی دمشق به‌شمار می‌آید. همچنین اهمیت آن برای رژیم اسد در این است که قصد دارد با گرفتن نقطه به نقطه، فشار و محاصره بر روی رزمندگان را بالاتر ببرد اما به هیچ عنوان موفق نخواهد شد، زیرا رزمندگان قصد دارند ضربه نهایی را به اسد در قلب دمشق وارد کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/881178c6-79ea-4182-a48e-327384730a2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات