728 x 90

سرکوب زنان,اسیدپاشی در ایران,

اسیدپاشی بر روی زنان، نمودی از تروریسم دولتی و بن‌بست سرکوب

-

اسید پاشی توسط عوامل رژیم آخوندی در ایران
اسید پاشی توسط عوامل رژیم آخوندی در ایران
رژیم زن‌ستیز آخوندی پس از ناکامی در پیشبرد طرحهای سرکوبگرانه‌یی نظیر راه‌اندازی گشتهای حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، و... توسط نیروی رسمی سرکوب و نیروهای غیررسمی، دوباره به تروریسم دولتی روی آورده و زنان را هدف اسید پاشی قرارمی‌دهد.
مقامات نیروی انتظامی با کوچک‌نمایی موضوع، تنها وقوع دو مورد اسید پاشی در اصفهان را تأیید می‌کنند، هر چند رسانه‌های رژیم تعداد موارد اسید پاشی در این شهر را بیشتر ذکر می‌کنند و به گفته‌ شاهدان عینی دست‌کم به‌صورت 8زن طی روزهای اخیر در اصفهان اسید پاشیده شده است.
قبل از این ماجرا رژیم آخوندی برای سرکوب هرچه بیشتر زنان و دختران دراصفهان، زمینه‌سازی کرد و در این رابطه عبدالجواد عبداللهی گرداننده ستاد به‌اصطلاح احیای امر به معروف اصفهان گفت: ”وضع حجاب در اصفهان تأسف برانگیز بوده و برخورد با مظاهر بدحجابی در اصفهان بی‌نتیجه بوده است».
این اشارهٴ آشکاری به این واقعیت است که به‌دلیل بی‌نتیجه بودن طرحهای سرکوبگرانه زنان، مزدوران سازمان‌یافته رژیم برای مقابله با زنان به شیوه ضدانسانی اسید پاشی روی آوردند.
اسید پاشی روی زنان توسط عوامل رژیم تنها محدود به اصفهان نیست، بلکه به گفته معاون مبارزه با جرایم پلیس در تهران موارد دیگری از اسید پاشی روی زنان در روزهای اخیر در تهران صورت گرفته است.
جنایت هولناک اسیدپاشی بر روی زنان و دختران، دقیقاً بعد از خط‌ و نشان کشیدن امام جمعه‌های خامنه‌ای در شهرهای مختلف و سایر مقامهای رژیم و پس از مطرح شدن این موضوع در مجلس ارتجاع و بحث بر سر طرحها و لوایحی علیه زنان به‌اصطلاح بدحجاب صورت می‌گیرد.
علاوه بر آن، در هفته‌های اخیر سردستهٴ چماقداران حکومتی موسوم به انصار حزب‌الله تهدید کرده بود که واحدهای موتورسوار این گروه قصد دارند در اقدامی گسترده در سراسر کشور علیه "بدحجابی" یا "بی‌حجابی" دست به اقدامهای قاطعانه بزنند.
سایت باند اوباش موسوم به انصار حزب‌الله روز چهارشنبه 18تیر از قول سردسته این باند از «حضور پررنگ» اوباش این باند «در میادین و فعالیتهای میدانی» و راه‌اندازی گشتهای موتوری مزدوران این باند برای اجرای به‌اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با بدحجابی خبر داد. این مزدور در همان جا در پاسخ به این سؤال که آیا شما مجوز قانونی برای این کار دارید، گفته بود که ما احتیاجی به گرفتن مجوز نداریم و دستگاههای قانونی از کاری که ما می‌خواهیم بکنیم، خبر دارند
مقامات قضایی رژیم نیز پیشتر به زنان هشدار داده بودند که اگر ”زنان بدحجاب“ مورد تعرض قرار بگیرند تقصیر خود آنهاست و به این ترتیب وقوع چنین جنایاتی را توجیه کردند.
اقدام عوامل رژیم در مورد اسید پاشی بر روی زنان، نشانه بن‌بست رژیم در سرکوب زنان از یک طرف و بیانگر مقاومت زنان در برابر نیروهای سرکوب است. به‌خصوص طعم تلخ گوشمالی شدن ایادی سرکوبگر توسط مردم و جوانان، رژیم را وادار کرده است که این شیوه بزدلانه را به‌کار بگیرد و زنان را هدف این جنایت ضدبشری قرار بدهد و فضای رعب را بر جامعه و به‌خصوص زنان آزادهٴ میهن بگستراند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d212cec3-6d42-45ae-8717-1c8b06274446"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات