728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

افتضاح جلسه سخنرانی آخوند روحانی در دانشگاه تهران

-

سخنرانی آخوند روحانی در دانشگاه تهران
سخنرانی آخوند روحانی در دانشگاه تهران
امروز سه‌شنبه 15مهر جلسه سخنرانی آخوند روحانی در دانشگاه تهران به یک افتضاح برای رئیس‌جمهور ارتجاع تبدیل شد. تلویزیون تحت کنترل خامنه‌ای وعده پخش مستقیم این سخنرانی در ساعت 8 به وقت تهران را داد اما با بیش از یک ساعت تأخیر آن را پخش کرد. در این جلسه دانشجویان را راه ندادند و به حاضران نیز که افراد دست چین بودند، اجازه طرح سؤالات را ندادند.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم اذعان کرد: «در این مراسم بر خلاف سال گذشته، فرصتی برای بیان نظرات تشکل‌های دانشجویی در نظر گرفته نشد. تعدادی از دانشجویان نیز به ‌نحوه توزیع دعوتنامه‌ها برای حضور در مراسم سخنرانی روحانی اعتراض داشتند».
آخوند روحانی در این سخنرانی دانشجویان معترض را ”خطاکار“ نامید.

وی همچنین به فشارهای باند خامنه‌ای و قلع و قمع وزیرانش اعتراض کرد و گفت:
«البته حق مجلس شورای اسلامیست اگر خواست وزیری رو تحت عنوان استیضاح بهش رأی نده، این حق قانونی انهاست اما ما هم نمی‌توانیم تأسف خودمان رو ابراز نکنیم... پارسال ما آمدیم این‌جا برای شروع مراسم تحصیلی، وزیر نداشتیم وزارتخانه ما سرپرست داشت حالا امسال دانشگاه هم سرپرست داره (با خنده). به هر حال در طول یک سال ما چهارتا وزیر و سرپرست رو تجربه کردیم. آقای نیلی منفرد رو ازش خواهش کردیم بیاد مسئولیت به‌عهده بگیره حالا مجلس شورای اسلامی نپسندید، اشکالی نداره، از آقای دکتر توفیقی خواهش کردیم بیاد سرپرستی رو به‌عهده بگیره که قبول کردن سرپرستی رو، از یمین و یسار [چپ و راست] به ما فشار آمد که او رو معرفی نکنید گفتیم اهلا و سهلا. سر فرود آوردیم برای این‌که دانشگاه ارام باشه، کشور آرام باشه».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b95558b-d901-4ac7-981f-2b82edf3fe3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات