728 x 90

روابط ایران انگلیس,

واکنش آخوند احمد خاتمی به اظهارات نخست‌وزیر انگلستان

-

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس
در جمعه‌بازار تهران آخوند احمد خاتمی در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر انگلستان در مورد تروریسم صادراتی و نقض حقوق‌بشر توسط رژیم آخوندی فریاد و فغان سر داد و گفت:
«درباره اظهارات سخیف نخست‌وزیر انگلیس است که دروغ اندر دروغ گفت، به دروغ برنامه هسته‌یی ما را متهم کرد به دروغ ما را متهم به حمایت از تروریزم کرد، به دروغ گفت که با مردم خود بد تا می‌کنیم همه‌ آنچه در خودشان بود به ما نسبت داد، این‌جا چند تا نکته نوشتم.

نکته اول این است که نباید انتقاد از اظهارات سخیف نخست‌وزیر انگلیس سبب بشود که اظهارات و اقدامات مفید رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل نادیده گرفته بشود. و آخرین نکته اینکه، کیست که پرونده ننگین رژیم سیاه انگلیس را در حمایت از تروریستهای منافق که 17هزار نفر را در این کشور ترور کردند اینها را نبیند. این رژیم سیاه در خط مقدم حمایت از تروریستها و حمایت از فتنه سال 88 هست. ما هیچ‌گاه، ملت ایران هیچ‌گاه خواهان ارتباط با این دولت مکار، این روباه پیر استعمار نبوده، نیست، نخواهد بود، شمائید که به ایران احتیاج دارید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1014b173-92c3-453f-8c86-2c4ebd7661e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات