728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,روابط ایران انگلیس,

ابراز رضایت مسخره روحانی از دیدار با نخست‌وزیر انگلستان

-

روحانی
روحانی
با وجود خشم و غیظ بی‌پایان سردمداران رژیم و باند ولی‌فقیه از ملاقات روحانی با کامرون در نیویورک که حمله شدیداللحن نخست‌وزیر انگلستان در مجمع عمومی ملل‌متحد علیه رژیم را به‌دنبال داشت، روحانی به‌طور مسخره‌یی از این دیدار ابراز رضایت کرد.

روحانی که در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد پس از پایان سفرش سخن می‌گفت، در مورد دیدار خود با نخست‌وزیر انگلستان گفت: «ما با هم گفتگو کردیم، ملاقات خوبی بود، بحث خوبی داشتیم؛ گرچه خب به‌طور معمول اختلاف نظرهایی هم داشتیم».
روحانی که اظهاراتش از تلویزیون رژیم (8مهر) پخش می‌شد، در حالی که آشکارا به دیپلوماسی رشوه که دولت درگل ماندهٴ او برای خروج رژیم از انزوای بین‌المللی در پیش گرفته اشاره می‌کرد، با طعنه به باند ولی‌فقیه گفت: «مردم تصمیم گرفتند که رأی بدهند به تعامل سازنده با جهان، حالا هر کس از این فضایی که ملت برای تعامل با دنیا ایجاد کرده‌اند درست استفاده کند به نفع خواهد بود و هر کسی استفاده نکند ضرر می‌کند».

شایان ذکر است که دیوید کامرون در سخنرانی خود در مجمع عمومی ملل‌متحد با اشاره به دیدارش با آخوند روحانی گفت: «‌ما اختلافاتی جدی داریم، حمایت رژیم ایران از گروه‌های تروریستی، برنامه هسته‌یی این رژیم و رفتارش با مردم ایران، تمام اینها باید تغییر کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9856cdb-55d8-4670-90de-1ad5a3bff8c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات