728 x 90

-

ویدیو کلیپی که باعث اعدام محسن امیر اصلانی شد

-

آلبوم عکسهای من
آلبوم عکسهای من
براي دانلود کليپ کليک کنيد
خویشان محسن امیر اصلانی معتقدند ویدیو کلیپی که محسن ساخته و خود نام آلبوم عکسهای من را روی آن نهاده بود، باعث انتقامجویی رژیم و اعدام غیرمنتظرهٴ او شده است.

ویدیو کلیپ آلبوم عکسهای محسن امیر اصلانی شامل تصاویری عمدتاً از مصائب و ناهنجاریهای اجتماعی و همچنین برخی مسائل سیاسی مانند اعدامهای دهه 60، مقاومت زندانیان سیاسی و قیام 88 و سرکوب وحشیانهٴ آن می‌باشد. محسن این تصاویر را با توضیح و کلام کوتاه و نافذی ارائه کرده و طی آن، خمینی و آخوندهای خمینی‌صفت حاکم را باعث و بانی این فجایع دانسته است. وی از جمله می‌گوید: «این آلبوم خاطرات من است… و این سرزمین من است و سرزمین تو... ! من به امام‌تان ایمان نیاوردم... شما سربازان امام زمان نبودید!»... .

محسن امیراصلانی در انتهای این ویدیو که طول آن حدود 13دقیقه می‌باشد، با لحن مؤثری می‌گوید: «این صدای من و پیام من است برای تو و هر کس که در این سرزمین آزاده است!» «هل من ناصر ینصرنی“ آیا کسی هست که مرا یاری رساند؟ آیا کسی هست که ما را یاری رساند؟»

بستگان محسن امیر اصلانی طی اظهاراتی که از طریق اینترنت منعکس شده، گفته‌اند که این ویدیو کلیپ روز جمعه منتشر شد، روز دوشنبه محسن را به قرنطینه بردند و سه‌شنبه صبح اعدام کردند.

رژیم ضدبشری آخوندها که از فرط پوسیدگی و شکنندگی، تاب تحمل یک ویدیوکلیپ کوتاه با مضمون انتقادی را ندارد و تنظیم کننده آن را پس از سالها زندان اعدام می‌کند، هنوز هیچ توضیح رسمی در مورد این اعدام نداده است.

گزارشات دریافتی حاکی است که اعدام محسن امیراصلانی موجی از خشم و نفرت و همچنین موجی از همدردی و ابراز همبستگی با خانوادهٴ او برانگیخته است. خواهر محسن طی اظهاراتی که از طریق سایتهای اجتماعی منتشر شده، ضمن تشکر از پیامهای تسلیت و همبستگی مردم، گفته است: «تسلیت نگویید که من به داشتن برادری هم‌چون محسن مفتخرم، تبریک دارد خواهر شجاع مردی بودن».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be910081-c74c-4259-b6f5-46253cb1df2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات