728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

پیامهای تبریک به‌مناسبت صدور حکم دادگاه پاریس و پیروزی عدالت و مقاومت

-

 -
-






میشل ترو نماینده مجلس ملی فرانسه:
به‌عنوان نماینده مجلس فرانسه می‌خواهم به تمامی دوستان ایرانی بگویم که از این تصمیم به اعلام قرار منع تعقیب کامل به‌غایت استقبال می‌کنم که پاسخی به کسانی است که قصد داشتند مانعی برای سازمان اصلی مقاومت ایران ایجاد کنند، سازمانی که برای ایرانی آزاد، مبتنی بر جدایی دین از دولت و تحمل گرا مبارزه می‌کند. این واقعاً خبری عالی است و پیامی که دارد و باید آن را رساند پیام این است که مسئولان فرانسوی و وزارت‌خارجه دیگر نمی‌توانند برداشت غیرشفاف از این سازمان مقاومت داشته باشند که در خاک فرانسه به‌غایت از آن استقبال می‌شود و در شرایط کاملاً پذیرفتنی به کارش ادامه می‌دهد و برای این آرمان که همه در آن سهیم هستیم، یعنی بازگشت دموکراسی به این کشور زیبا و بزرگ یعنی ایران تلاش می‌کند.



ژان پیر برار عضو افتخاری مجلس ملی فرانسه:
تصمیم بسیار مهمی از جانب دادگستری گرفته شده است، تصمیمی که نشان می‌دهد عملیات علیه سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 2003 یک طرح ساختگی نمایشی از جانب دولت وقت فرانسه در همدستی با رژیم ملایان به‌منظور از میان برداشتن نیروی اصلی مقاومت بوده است. باید بیاد داشت که 1300 مأمور پلیس علیه سازمان مجاهدین خلق به‌کار گرفته شده بود، ولی امروز قاضی ضدتروریست نتیجه گرفته که مطلقاً هیچ چیز در پرونده وجود نداشته است. چیزی که من می‌خواهم این است که تحقیقات در مورد قاضی ضدتروریست آن دوران به‌عمل بیاید تا روشن شود چگونه این بازی توانسته در خدمت به ملایان انجام شود، بازی که در ظاهر در راستای احیای منافع فرانسه صورت گرفته در حالی‌که این نه منافع فرانسه بلکه منافع سرمایه‌های بزرگ بوده است.



امیل بلسیگ عضو افتخاری مجلس ملی فرانسه:
این خبری عالی برای مقاومت ایران است. سالهاست که می‌شنیدیم افرادی مخالف این تحقیقات هستند. این واقعیت که تحقیقات مذکور راه به صدور قرار منع تعقیب کامل برده جای تبریک به تمامی دوستان ایرانی مبتنی بر جدایی دین از دولت و دموکراتیک دارد، که می‌توانند به دور از مزاحمتهای این‌گونه بیش از قبل به حمایت از این جنبش ادامه دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d08a1ae-a8b1-4ed7-996d-f235a20df755"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات