728 x 90

اخبار اعتراضي,دراويش,

گزارش از یورش گارد ویژه به زنان دراویش در تهران

-

دراویش در مقابل نیروی سرکوبگر انتظامی
دراویش در مقابل نیروی سرکوبگر انتظامی
دژخیمان خامنه‌ای و نیروهای یگان ویژه به زنان دراویش نیزحمله کردند و به طرز وحشیانه‌یی آنان را مصدوم و مجروح کردند. یکی از این زنان طی مصاحبه‌یی که بر روی اینترنت گذاشته شده درباره حمله وحشیانه جلادان خامنه‌ای گفت:
«جلو شهرداری، الآن این‌جا همه خانمها این‌جا دارند چیز می‌کنند، خانمها این‌جا همه لافتا الا علی دارند می‌گویند می‌خواستند از در بروند بیرون که نیروهای یگان ویژه و نیروهای امنیتی اینها خیلی خانمها را زدند، الآن بینیشون داره خون می‌آد، سرشون شکسته دهنوشون پر خونه این‌جا درگیر شدند. درگیری امروز خیلی زیاده، خیلی درگیری هست، خانم باردار را زدند، خانمها دیگه رو زدند که حالا همه بستری‌اند خیلی حالشان بده، درگیری شدیده جلو در حسینیه خون و خونریزی است بعد همینجا تو پارکینگ شهرداری چند تا از نیروی مأمورای خانم هستند چند تا آقا هست. نمی‌گذارند از این‌جا خارج بشویم ما می‌خواهیم با آنها پیوند بپیوندیم متأسفانه نمی‌گذارند، الآن خیلی زد و خورد شدید شد. یک خانمی هست که الآن فکر می‌کنم (دستش) شکسته چون مآموران خانم خیلی ریختند سرشون مآمور آقایی هم به‌خاطر این من او را نشناسیم که اسمش رو نگیم اتیکت لباسش رو کند که کسی نشناسدش که من رفتم گفتم با خدا طرفی. من خودم از پشت سر دیدم که شما چطور مشت داشتی به خانمها می‌زدی. این‌جا درگیری شد با شوکر با باتون با گاز اشک‌آور و اینها خیلی این‌جا الآن ما درگیری هست داخل پارکینک شهرداری که ما هستم. بیرون هم جلوی حسینه درگیر هست. من صدای آمبولانسها جیغ خانمها زد و خوردها و این صداها را می‌شنویم چون این‌جا به هم نزدیک هستند. خیلی شلوغه نیروهای زیادی آوردند. دراویش هم خوشبختانه خیلی زیاد هستند. تعداد الحمدالله زیاده از همه نقاط کشور آمدند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0966f289-0829-4d94-b233-1c444c248a63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات