728 x 90

اخبار سوريه,

یک پاسدار رژیم ایران سرکرده نظامیان رژیم اسد در قمحانه به هلاکت رسید

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان در حما یک هواپیمای جنگی اسد در شمال این شهر را سرنگون کردند و سرکرده جنایتکار نیروهای دشمن در قمحانه را که یک پاسدار رژیم ایران بود به هلاکت رساندند.
تلویزیون اورینت:
مرکز اطلاع‌رسانی حما اعلام کرد، رزمندگان ارتش آزادی سوریه در جریان درگیریهای شدید با نیروهای دشمن، منطقه ناصریه را به‌طور کامل از دست نظامیان اسد، آزاد کردند. آنان در اطراف قمحانه منطقه موسوم به 30 را که در دست دشمن بود تسخیر کردند. در این عملیات رزمندگان یک هواپیمای جنگی اسد را که قصد بمباران این منطقه را در شمال داشت، مورد اصابت قرار دادند.

سرکرده نظامیان اسد در قمحانه که یک پاسدار رژیم ایران بود به دست رزمندگان به هلاکت رسید. دیگر مراکز نظامیان اسد در مناطق شبحا، جبورین و عزیزیه با موشکهای گراد و خمپاره توسط رزمندگان مورد تهاجم قرار گرفتند.

در رابطه با عملیات رزمندگان در حما، گزارشگر تلویزیون اورینت مستقر در این شهر گزارش داد:
هم‌اکنون درگیریهای گسترده‌یی در تمامی نقاط بین انقلابیون و نیروهای اسد در شهرهای «ارزه» و «خطاب» در جریان است، نظامیان اسد سعی دارند با بمبارانهای بی‌وقفه این اماکن، راه ورود خود را هموار کنند اما با مقاومت رزمندگان روبه‌رو هستند، هم‌اکنون در بلندیهای این منطقه درگیریها با شدت زیاد در جریان است، رزمندگان در زیر بمبارانهای شدید، نیروهای اسد را مجبور به عقب‌نشینی کردند، تا کنون حداقل 20تن از آنها را از پای درآوردند، 2تن را به اسارت گرفتند و مقادیری سلاح را نیز به غنیمت گرفتند.

بلندیهای ناصریه و منطقه موسوم به 30که رزمندگان به تصرف خود درآوردند به‌دلیل جغرافیای نظامی که از آن برخوردار هستند از اهمیت ویژه‌یی برخوردارند. هم‌اکنون رزمندگان به‌راحتی می‌توانند از این بلندیها استفاده کرده و مراکز تجمع نیروهای اسد در اطراف خطاب و قمحانه را هدف قرار دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/273d9ada-e1a1-4d1f-a13e-0adeea2cc03f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات