1000نفر از کارگران کارخانه «نورد پروفیل ساوه» ۴ ماه دستمزد خود را دریافت نکردهاند.
این کارگران تا کنون بهخاطر معوقات 8ماهه حقوق و عیدی و پاداش سال ۹۲ در دو نوبت به اعتصاب و اعتراض دست زدهاند.
نخستین بار حدود یک هفته کارگران کارخانه در اعتصاب بودند. نهایتاً در سوم خرداد ماه سال جاری سه ماه از معوقات حقوقی به همراه عیدی و پاداش سال ۹۲ به حسابشان واریز شد.
دومین تجمع صنفی کارگران پروفیل ساوه دوشنبه هفته گذشته (۱۰ شهریورماه) رخ داد که در آن حدود ۱۵۰ کارگر در اعتراض به ۵ ماه حقوق معوقه باقیمانده در مقابل ساختمان اداری کارخانه حاضر شدند و پس از دو روز اعتصاب توانستند یک ماه دیگر از معوقات حقوقی خود را که مربوط میشود به فروردینماه سال جاری بود را دریافت کنند. در حال حاضر کارگران حقوق ماههای اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد (4ماه) سال جاری را طلب دارند.
این کارگران تا کنون بهخاطر معوقات 8ماهه حقوق و عیدی و پاداش سال ۹۲ در دو نوبت به اعتصاب و اعتراض دست زدهاند.
نخستین بار حدود یک هفته کارگران کارخانه در اعتصاب بودند. نهایتاً در سوم خرداد ماه سال جاری سه ماه از معوقات حقوقی به همراه عیدی و پاداش سال ۹۲ به حسابشان واریز شد.
دومین تجمع صنفی کارگران پروفیل ساوه دوشنبه هفته گذشته (۱۰ شهریورماه) رخ داد که در آن حدود ۱۵۰ کارگر در اعتراض به ۵ ماه حقوق معوقه باقیمانده در مقابل ساختمان اداری کارخانه حاضر شدند و پس از دو روز اعتصاب توانستند یک ماه دیگر از معوقات حقوقی خود را که مربوط میشود به فروردینماه سال جاری بود را دریافت کنند. در حال حاضر کارگران حقوق ماههای اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد (4ماه) سال جاری را طلب دارند.