728 x 90

اخبار سوريه,

تصرف شهر دخانیه در شرق دمشق توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان دمشق، شهر دخانیه در شرق را طی نبردهای سنگین و نفس‌گیر به کنترل خود درآوردند:
در شرق دمشق بار دیگر رزمندگان دست به پیشروی زدند و توانستند شهر دخانیه را به‌طور کامل آزاد کنند. در این عملیات که با درگیرهای شدید همراه بود، رزمندگان حداقل 40تن از نیروهای اسد را از پای درآوردند که در بین آنها افسران جنایتکار نیز وجود داشتند.
رژیم درمانده اسد که ضربات سنگینی را در جریان تهاجم رزمندگان دریافت کرده در مطبوعات خود به گوشه‌یی از این ضربات اعتراف کرده است.
هم‌اکنون نبردهای سنگینی در دروازه اصلی پایتخت از جمله وردی «طومان» و دروازه شرقی بین رزمندگان و نیروهای اسد در جریان است.
در منطقه تشرین نیز در زیر بمبارانهای شدید نبرد بین انقلابیون و نیروها اسد جریان دارد. نیروهای اسد سعی دارند به هر ترتیب مراکزی را که در روزهای پیشین از دست داده‌اند بار دیگر باز پس بگیرند که با مقاومت شدید رزمندگان در این منطقه روبه‌رو هستند.
رزمندگان مستقر در جوبر نیز با وجود بمبارانهای وحشیانه و کور، نبردهای خود را به پیش می‌برند. آنها تلفات و خسارات فراوانی را به مزدوران اسد در این منطقه وارد کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36c4fe39-f552-49f8-b5a7-cf342d9f65fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات