728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار عراق,

سربریدن توسط مزدوران عراقی رژیم ایران و پایکوبی قاسم سلیمانی بعد از تصرف آمرلی

-

قاسم سلیمانی همراه با مزدوران عراقی بعد از تصرف آمرلی
قاسم سلیمانی همراه با مزدوران عراقی بعد از تصرف آمرلی
به گزارش العربیه در جریان تصرف آمرلی در جنوب سلیمان بک که با حمایت نیروی هوایی آمریکا و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران انجام شد، مزدوران عراقی رژیم دو تن از اسیران را تحت نام داعش سر بریدند و به بازی با سر بریده آنان پرداختند. این حرکت مشمئز کننده با محکومیت (پیشمرگه‌های) کردستان عراق مواجه شد. صحنه‌یی منتشر شده که تصرف آمرلی را نشان می‌دهد و طی آن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس که در آن حضور دارد به پایکوبی و شکلک در آوردن می‌پردازد.

براي دانلود کليپ کليک کنيد

رویتر در 10شهریور در این باره گزارش کرد
نفوذ رژیم ایران در سلیمان بک بارز بود. به همراه عصائب، که توسط رژیم ایران تأمین مالی می‌شود و علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران را به‌عنوان راهنمای معنوی خود به‌رسمیت می‌شناسد، دو نفر بودند که فارسی صحبت می‌کردند و یونیفرم کرم رنگ به تن داشتند که با یونیفرم همرزمانشان که به رنگ سبز استتار [پلنگی] بود اختلاف داشت.

رویتر می‌افزاید
وقتی از آنها سؤال شد آیا ایرانی هستند، یکی از کسانی که فارسی صحبت می‌کرد گفت: ”ما سلیمان بک را آزاد می‌کنیم“. وقتی از او سؤال شد آیا عراقی‌ها می‌توانستند بدون پشتیبانی رژیم ایران، به دستاورد‌های اخیر خود برسند، وی جواب داد: نه“. در کنار ستونی از خودروهای زرهی پلیس، مردی که فارسی صحبت می‌کرد خود را به‌عنوان کسی که از ایران آمده معرفی کرد و گفت او برای کمک به آموزش پلیس به این‌جا آمده است. یکی از فرماندهان پیشمرگه در سلیمان بک نقشی که ایرانیان در حمله به مواضع داعش ایفا کردند را تأیید کرد. او به شرط ناشناس ماندن گفت: ” (رژیم ایران) در این قضیه نقش داشت. آنها سلاح تأمین کردند و در طراحی نظامی کمک کردند“.

”آنها نیروهای شیعه را آموزش دادند ”.
آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در همین خصوص در روز 15شهریور در مشهد گفت:
اگر کمک دولت ایران نبود امروز شاهد ان نبودیم که در عراق امنیت نسبی مستقر شود و به حمد الله روز به روز کوچه و شهر و روستا و منطقه از دست تروریستها، آدمکشان و وحشیان نجات پیدا کند اگر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت ایران و رهبری نبود امروز شاهد پیروزی مردم غزه بر رژیم جنایتکار صهیونیستی نبودیم امروز اگر ما می‌بینیم امنیت نسبی در سوریه و در لبنان برقرار شده است

به‌دنبال انتشار ویدیویی که در آن شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی سرهای بریده اعضای کشته شده داعش را در دست گرفته‌اند، پیشمرگه‌های کردستان عراق در بیانیه‌یی خشم خود را از این رفتار «غیر اخلاقی و به دور از انسانیت» اعلام کردند.

العربیه که به‌نقل از شبکه خبری کردی «رووداو» این خبر را منعکس کرد، افزود بیانیه نیروهای پیشمرگه اعلام می‌کند آنها حاضرند تصاویر ویدیویی این افراد را به خبرنگاران ارائه دهند تا بتوانند آنها را ببینند.

پیشمرگه‌ها در بیانیه خود، خواستار تشکیل یک کمیته حقوقی برای پیگرد قانونی و مجازات کسانی شده‌اند که مرتکب این رفتار ’غیر انسانی’ می شوند.

العربیه افزود: فعالان کرد در شبکه اینترنت و روزنامه‌های نزدیک به حکومت کردستان عراق، نیروهای لشکر ’بدر’ که در زمان جنگ با همکاری سپاه پاسداران تأسیس شد را به ارتکاب این اعمال و بریدن سرهای کشته شدگان داعش متهم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2de4c0df-3c2f-4df3-be15-a7852bd6a930"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات