728 x 90

گردهمايي 10 شهريور93,

سینتیا فلوری فیلسوف و استاد دانشگاه در فرانسه: سازمان مجاهدین خلق ایران سمبل مقاومت در برابر بنیادگرایی مذهبی است

-

سینتیا فلوری
سینتیا فلوری
خانم سینتیا فلوری فیلسوف و استاد دانشگاه فرانسه در سخنان خود گفت برای این امروز جمع شده‌ایم که جنایت وحشتناک در اشرف را یادآوری کنیم و همچنین از تعهدات، مبارزات و شجاعت شهیدان اشرف صحبت کنیم. وی افزود: متأسفانه جامعه بین‌الملل نتوانست به‌رغم همهٴ تعهدات حفاظت اشرفیان را تأمین کند و حقوق آنان پایمال شد.
این استاد فلسفه در دانشگاه فرانسه سپس گفت: امروز سازمان مجاهدین خلق ایران سمبل مقاومت در برابر بنیادگرایی مذهبی است و ما باید از این آلترناتیو دموکراتیک که عمیقاً فرهنگی است حمایت کنیم. این بحث فقط به مجاهدان ساکن لیبرتی محدود نمی‌شود بلکه مبارزه تمام جهان است. در اکتبر 2014 پارلمان اروپا رژیم ایران را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر محکوم کرد و گفت اعدامها بعد از روحانی بیشتر شده و نتیجه گرفت این رژیم نمی‌تواند مدره باشد. سیاستهای جنگ‌طلبانهٴ رژیم ایران در منطفه محکوم به شکست است. اتحادیه اروپا باید بهبود روابطش را باید بر اساس رعایت حقوق‌بشر تنظیم کند.
خانم فلوری اضافه کرد: اعمالی هم‌چون کشتار اشرفیان، شکنجه‌ها و محاصره‌هایی که علیه ساکنان لیبرتی اعمال می‌شود باید در دنیا مورد محاکمه قرا ر بگیرند. سال 2013سالی بود که رکورد بود. برای ایران 700 اعدام به‌خصوص برای اشخاص زیر 18سال. در سال 2014 سیصد نفر دیگر اعدام شده‌اند. این رژیم حدود 1000نفر را در همین دوران روحانی اعدام کرده است. رژیم سنی‌ها را به زندان انداخته و مطبوعات هم هیچ تغییری نکرده است. بنابراین کار ما با سازمان مجاهدین بسیار مهم است. چرا که کسانی هستند که زندگیشان را در خطر انداخته‌اند.
وی در پایان گفت: مقاومینی که در برابر این رژیمند بسیار زیادند و خامنه‌ای دشمن حکومت قانون است. ما چه سیاستمدار و دانشگاهی به اشرفیان اعلام می‌کنیم که امیدشان را به ما حفظ کنند البته آنان امید بخش ما هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a2dd358-8b43-4797-abe5-0d5eaac621dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات