728 x 90

کمپ لیبرتی,

بیانیه زندانی سیاسی علی معزی به‌مناسبت سالگرد شهدای کهکشان اشرف

-

زندانی سیاسی علی معزی
زندانی سیاسی علی معزی
گرامی می‌داریم و بیاد می‌آوریم سالگرد واقعه با عظمت کهکشان اشرف را
مصاف جماعتی بی‌بدیل از مجاهدان بی‌سلاح با رشادتهای بی‌نظیر در مقابل سفلگان ظلمت و تباهی دوران.

آن 52تن و آن 7تن به‌نمایندگی از تمامی اشرفیان و مجاهدان، با فدا در صف مقدم و در جهشی عظیم به عالم والا، بذرهای فضیلتها و ارزشهای رهایی طلبی توحیدی را به ارمغان به اطراف و اکناف پراکنده ساختند و دشمن زبون را با پای خود به درک اسفل کشاندند.

به جانهای پاک آن گوهرهای درخشان از والامقام زهره قائمی تا طیب روان حسن جباری درودهای شایان می‌فرستیم.

دشمنان مردم چه چیز را می‌خواستند بیازمایند که تا کنون نیازموده بودند؟

مگر امروز انواع سلفیها و تروریستهای بنیادگرا چه کرده‌اند و می‌کنند که بانیان مرتجع تروریسم دولتی ولایت مطلقه، بدعت گذار و پایه گذارش نبوده‌اند و نکرده‌اند؟

مگر این‌گونه جنایات از آغاز حاکمیت با اعدامها و شکنجه‌ها و قتل، تا قتل‌عامهای 67 و قتلهای زنجیره‌یی و حملات رذیلانه به اشرف و اعدام زندانیان سیاسی طی سالهای اخیر ادامه نداشته است؟

هم‌اکنون خواری و فضاحت مالکی نشانه کوچکی از آینده هولناک اربابانش می‌باشد.

حکایت مبارزات مردم ما هم‌چنان باقی است، تا آن‌که با اتحاد گسترده مردم، کفران نعمت گذشته، غفران و جبران شود و حق حاکمیت مردمی برای همه ایرانیان محقق شود.

آزادی بدون استثناء احزاب، گروهها، سازمانها، سندیکاها، جمعیتها و انجمنها و ادیان و اقوام و مذاهب و مکاتب تأمین گردد تا آنجا که در آینده بساط انواع هر گونه سوء‌استفاده انسان از انسان تحت هر عنوان برچیده شود.

سلام بر شهدای مقدس کهکشان اشرف
علی معزی. شهریور 1393.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13b06e0b-d6df-48d2-b61f-748e025e980c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات