728 x 90

اخبار مشاهير و هنرمندان,

رابین ویلیامز، کسی که با وجود دردها و مشکلات زیاد شادی را برای دیگران به ارمغان می‌آورد

-

رابین ویلیامز
رابین ویلیامز
مرگ رابین ویلیامز از سرشناس‌ترین بازیگران سینما در کالیفرنیا در روز چهارشنبه22مرداد، توجهات زیادی را در دنیای هنر و در میان رسانه‌ها به خود جلب کرد. ویلیامز که 63سال سن داشت دست به خودکشی زد. او که یکی از مشهورترین کمدینهای هالیوود محسوب می‌شد اولین بار در یک شوی تلویزیونی در دهه 70 شهرت پیدا کرد.
شبکه جهانی بی.بی.سی
شخصیت کمدی ویلیامز در سال 1978 در دنیای سینما پیچید. او نقش یک آدم فضایی را در یک شوی تلویزیونی داشت. ولی نقش آفرینی او در دهها فیلم معروف باعث شد همه او را بشناسند. نقش ویلیامز در فیلم «گود ویل هانتینگ خوب» باعث شد که جایزه اسکار را در سال 1998دریافت کند. او در سه مورد دیگر به‌عنوان بهترین هنرپیشه کاندیدا شده بود. از جمله فیلم صبح به‌خیر ویتنام. او می‌توانست هر نقشی را برعهده بگیرد. هر چند که شرایط مرگ او هنوز در حال بررسی می‌باشد ولی مقامات مربوطه معتقدند که او دست به خود کشی زده است. افراد نزدیک به او می‌گویند که او با افسردگی شدید دست و پنجه نرم می‌کرد. بلافاصله بعد از مرگ او اظهارات زیادی در اینترنت از افراد مشهور دیگر ایراد شد. باراک اوباما در رابطه با او گفت: ”رابین ویلیامز نقش یک خلبان، یک دکتر، غول چراغ جادویی، پرستار، رئیس‌جمهور، استاد دانشگاه، پیتر پن و هر چیز دیگر را داشت. ”
او یک هنرمند نابغه با قلبی گرم بود. کسی که با وجود مشکلات و درد و رنجهای شخصی، خوشحالی زیادی را برای دیگران فراهم می‌کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32ab62e8-d2f6-476f-a473-bec4558e76bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات