728 x 90

بحران سياسي عراق,

شیخ علی حاتم: مالکی برنامه‌های دیکته شده رژیم ایران را اجرا می‌کند

-

شیخ علی حاتم امیر عشایر دلیم عراق
شیخ علی حاتم امیر عشایر دلیم عراق
شیخ علی حاتم سلیمان امیر عشایر دلیم عراق و رئیس شورای عشایر انقلابی الانبار در مصاحبه با تلویزیون العربیه الحدث گفت: جنگی را که مالکی علیه الانبار و مناطق سنی به بهانه داعش اعلام کرده است برای کشتار جمعی سنی‌ها است. مالکی نه توان رویارویی با تروریسم را دارد و نه چیزی از تروریزم می‌داند. تروریزم برای مالکی یک چیز وهمی است، او تروریزم را بهانه‌یی برای زورگویی و ستم در مورد این شهرها کرد.
وی در پاسخ به این سؤال که مالکی می‌گوید ما در مقابل داعش ایستاده‌ایم، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که این انسان یک دروغگو است، او با این مواضعی که دارد در حماقت لنگه ندارد. از کدام داعش صحبت می‌کند نه فهم سیاسی دارد و نه انسانی و نه بلد است که مملکت داری کند، انسانهایی مثل مالکی بیمار هستند الآن دیگر قاطی کرده است او گفت این تظاهر کنندگان عراقی نیستند. این را به صراحت در مورد ما گفت و همیشه هم ما را تروریست محسوب می‌کند تا تصفیه کند، برنامه‌های رژیم ایران به او دیکته شده است که اهل سنت را تروریست بنامد… ما نمی‌خواهیم وارد یک جنگ جانبی شویم که مالکی و پیروان مالکی و رژیم ایران از آن سود ببرند. الآن جنگ ما علیه مالکی است و زمانیکه انشاءالله مالکی خارج شد و این نیروها بیرون رفتند در آن زمان در مورد داعش و یا هر کسی که علیه ما سلاح به‌کار ببرد حرفهای خودمان را داریم.
شیخ علی حاتم گفت: این را هم بگویم این هنوز جنگ نیست و جنگ در پیش است. جنگ اصلی که تمامی جهان منتظر آن هستند این نیست، این جنگ نیست، این کشتار جمعی است که مالکی انجام می‌دهد اما جنگ واقعی در پیش است و بایستی بگویم هر کسی مالکی را تقویت کند و یا طرح مالکی -رژیم ایران را در عراق را حمایت کند قیمت گرانی را برای آن خواهد داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8fd71c7-7048-4721-b831-6c868b7b99ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات