728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

خیز آخوند روحانی برای گرفتن کرسی خطیبی نمایش جمعهٴ تهران

-

رفسنجانی و روحانی
رفسنجانی و روحانی
در پی شکست تلاشهای رفسنجانی برای حضور در تریبون نمایش جمعهٴ تهران، باند رفسنجانی ـ روحانی کارزار جدیدی را این بار با جلو دادن روحانی آغاز کرده است.

روزنامه ابتکار (5مرداد) طی مطلبی با عنوان «عبای خطیبی نماز جمعه بر دوش روحانی» با ابراز حسرت از سالهایی که رفسنجانی در نمایش جمعه شرکت می‌کرد، حضور و شرکت رئیس‌جمهور رژیم را باعث اعتبار این نمایش دانسته و می‌نویسد ـ «نماز جمعه تهران در دهه 60 و 70 تریبون رسمی جمهوری اسلامی بود. حضور مقامات ارشد به‌عنوان امام جمعه… باعث شده بود، تا رسانه‌های ایران و جهان، فرکانس‌های خود را در روز جمعه به روی دانشگاه تهران تنظیم کنند تا ببینند، امامان موقت جمعه تهران، که اتفاقاً از رؤسای قوا نیز بودند، در مورد شرایط داخلی و بین‌المللی چه اظهارنظری می‌کنند».

این روزنامه باند رفسنجانی ـ روحانی، سپس به بازار گرمی برای روحانی پرداخته و با شرح فواید او می‌نویسد: «حسن روحانی به‌عنوان یک روحانی برجسته و یک سیاستمدار هوشمند، بدون شک دارای ویژگی‌های یک خطیب جمعه هست و با توجه به جایگاه رفیع این نماز به نظر می‌رسد وی می‌تواند با توجه به شرایط حساس این نماز را اقامه کند».

ابتکار با برملا کردن این نکته که روحانی در صورتی‌که بتواند به تریبون نمایش جمعهٴ تهران دست پیدا کند، به‌عنوان بدیل رفسنجانی عمل کرده و حرفهای او را واگویه خواهد کرد، می‌افزاید: حضور «شیخ دیپلومات» در قامت خطیب جمعه باز هم می‌تواند تمام نگاهها را به سمت نماز جمعه جلب کند. حضور روحانی، خاطرات خوب… آیت‌الله‌ هاشمی را تکرار خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29325356-8eec-4d2b-950c-694c9d740414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات