728 x 90

فروغ جاويدان,

تبلیغات گسترده رژیم آخوندی در سالگرد عملیات فروغ جاویدان در کرمانشاه

-

عملیات کبیر فروغ جاویدان
عملیات کبیر فروغ جاویدان
معاون سپاه ضد نبی‌اکرم در استان کرمانشاه، برنامه تبلیغاتی گسترده‌یی را به‌مناسبت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان که رژیم آن را مرصاد می‌نامد، اعلام کرد. سرهنگ پاسدار مجتبی بیاتی، طی اظهاراتی که توسط خبرگزاری مهر آخوندی (4مرداد) انعکاس یافته گفت که در سالروز عملیات مرصاد با هماهنگی مجموعه شهرداری و به‌اصطلاح شورای شهر کرمانشاه، یکی از میادین و بزرگراههای کرمانشاه به نام مرصاد نامگذاری می‌شود. تصویر کشته‌های عملیات مرصاد در سطح شهر نصب خواهد شد و در روز 5مرداد نیز مجموعه برنامه‌ای در تنگه مرصاد که محل این عملیات غرورآفرین بوده است، برگزار می‌شود.

به گفته پاسدار بیاتی «برای توسعه و گسترش فضای یادمان عملیات مرصاد، بیش از 30میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است». وی همچنین گفت: «بسته‌های فرهنگی و… در سطح شهر توزیع می‌شود… مسابقه بزرگ فرهنگی مرصاد در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و همچنین سی‌دیهایی با مضمون لجن‌پراکنی علیه مجاهدین در کانونهای مساجد توزیع خواهد شد.

مضمون کلی این تبلیغات سرسام‌آور رژیم که با صرف مبالغ کلان در سراسر کشور انجام می‌شود، از یک سو ابراز شادمانی است که در عملیات فروغ جاویدان سرنگون نشده و از سوی دیگر، روحیه دادن به نیروهای وارفته‌اش می‌باشد که این بار هم سرنگون نخواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e13c29e7-2c70-4d66-a546-dba074a2b8da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات