728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,روابط ایران آمریکا,

حمله شدید هماهنگ به رفسنجانی، در نمایش جمعهٴ تهران

-

رفسنجانی، احمد خاتمی و پاسدار سلامی
رفسنجانی، احمد خاتمی و پاسدار سلامی
در پی حمله اخیر ولی‌فقیه ارتجاع به رفسنجانی تحت عنوان «جریانهای محقر غربزده (که می‌خواهند) بار دیگر امور کشور را به دست گیرند» نمایش جمعهٴ امروز (3مرداد) تهران نیز صحنهٴ حمله شدید به رفسنجانی بود.

آخوند احمد خاتمی تیغکش خامنه‌ای و امام جمعهٴ موقت او در تهران، ضمن یقه‌درانیهای ریاکارانه برای فلسطینی‌ها و ریختن اشک تمساح برای مردم غزه که با همدستی آمریکا قربانی می‌شوند، رفسنجانی را بدون ذکر نام مورد حمله قرار داد و او و باندش را کسانی توصیف کرد که «برای مردم ما چهرهٴ آمریکا را بزک کرده نشان می‌دهند، صلح‌طلب نشان می‌دهند، بدانند به مردم خیانت می‌کنند. دروغ می‌گویند. سیمای واقعی آمریکا این است».

پیش از آخوند خاتمی، پاسدار سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران نیز رفسنجانی و باندش را «متحدان داخلی سیاست استعماری جهانی استکبار» و «ایادی داخلی استعمارگران» نامید.
حملات پیاپی ولی‌فقیه و باند او به رفسنجانی، گویای وحشت خامنه‌ای از پیامدهای زهر خوران اتمی بوده و مدار بی‌سابقه‌یی از جنگ قدرت در رأس نظام پوسیده ولایت‌فقیه را به نمایش می‌گذارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d466499-350c-43ae-a854-a1e8882c5de2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات