728 x 90

بحران سياسي عراق,

تلویزیون التغییر: بیش از ۱۰۰هوادار آیت‌الله الصرخی توسط نیروهای مالکی به آتش کشیده شدند

-

مهند الطا‌ئی مدیر دفتر محمود حسنی الصرخی
مهند الطا‌ئی مدیر دفتر محمود حسنی الصرخی
به گزارش تلویزیون التغییر مهنّد الطایی مدیر روابط دفاتر مرجع الصرخی در یک کنفرانس مطبوعاتی به افشای جنایتهای نیروهای مالکی علیه طرفداران آیت‌الله حسنی صرخی پرداخت. وی از جمله گفت: بیش از صد مجروح را در خانه سید الصرخی گذاشتند و آنها را به آتش کشیدند و خانه را روی سر آنها خراب کردند و سپس جسدها را بیرون کشیدند و در کوچه‌ها و خیابانها اجساد را روی زمین می‌کشیدند و از آنها فیلم تهیه می‌کردند و در همان حال آنها را لگدکوب می‌کردند. بیش از 20 کودک را بازداشت کرده‌اند. . بیش از 1000نفر از یاران سید الحسنی از بغداد تا بصره بازداشت شده‌اند… به گزارش تلویزیون التغییر مهندس قاسم الزاملی جانشین استاندار بابل به‌دلیل ارتکاب نیروهای مالکی به این جنایت استعفا داد. وی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: کشتار بیگناهان و تمام‌کش کردن مجروحان و به آتش کشیدن اجساد و کشیدن آنها در خیابانها بر روی زمین فقط یک چیز را آشکار می‌کند و آن این است که نیرویی که به دفتر سید حسنی صرخی حمله کرده، تابع هیچ قانونی نبوده آنها باندهای جنایتکاری هستند که هم دین و هم انسانیت از آنها اعلام برائت می‌کند.
وی افزود: آنچه که امروز در کربلا رخ می‌دهد در سراسر عراق دارد انجام می‌شود. اینها جنایاتی است که دولت مالکی مرتکب آنها می‌شود. این وضعیت مرا وادار می‌کند که بگویم که کار در این دولت هرگز شرافتمندانه نیست. بنابراین من استعفایم را به‌عنوان جانشین استاندار بابل از منصبم اعلام می‌کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe345a89-35b9-49f5-a5ae-5ceebdbac77d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات