728 x 90

همراه با ويلپنت93,

ارتشبد هیو شلتون: سیاستی در پیش بگیریم که از خانم رجوی برای تغییر در ایران حمایت کنیم

-

هیو شلتون
هیو شلتون
ارتشبد هیوشلتون - رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در ابتدا ضمن سلام به مجاهدان اشرف و لیبرتی، یادآور شد که به‌رغم عمل جراحی که داشته است در این مراسم حاضر شده است چرا که درد و رنجش در برابر رنج مجاهدان لیبرتی هیچ نیست.
ارتشبد هیوشلتون از خلف وعده‌های آمریکا در قبال مجاهدان لیبرتی اظهار تأسف کرد و افزود: ایالات متحده در حفظ تعهدش شکست خورد. بعد هم تعهدات سفیر دن فرید به ساکنان لیبرتی زیر پا گذاشته شد. همهٴ تعهدات زیر پا گذاشته شد. و این شرم‌آور است که دولت اوباما به تعهداتش به ساکنان لیبرتی احترام نمی‌گذارد. وزارت‌خارجه مجبور شد سازمان مجاهدین را از لیست خارج کند، اما هنوز طوری رفتار می‌کند که انگار در لیست هستند. من و همکارانم برای تغییر این سیاست به تلاشهایمان ادامه می‌دهیم. اشتباه سیاست خارجی ما در قبال رژیم ایران کاملاً روشن است. می‌خواهند با رژیمی مذاکره کنند که قاتل سربازان آمریکایی است. واشینگتن بیدار شو. تعهد من و تعهد همکارانم این است که سیاست اشتباه آمریکا را تغییر دهیم و سیاستی در پیش بگیریم که از خانم رجوی برای تغییر در ایران حمایت کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ba6eac2-50fb-4eb7-b979-ea60e4345afc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات