728 x 90

حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت 93,کمپ لیبرتی,گردهم

کنفرانس در سالن شهرداری تورینو- ایتالیا اعلام همبستگی با مبارزه زنان ایرانی و حمایت از مقاومت ایران

-

کنفرانس در سالن شهرداری تورینو- ایتالیا
کنفرانس در سالن شهرداری تورینو- ایتالیا
در این جلسه مارتا لویMarta Levi معاون رئیس شورای شهرداری تورینو، لائورا اونوفری Laura Onofri مشاور شهردار و رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان، لوچانا چنتیلو Luciana Centillo مشاور شهردار و رئیس کمیسیون بهداری، بابل مد Babel Med رئیس انجمن فرهنگی بابل مد، استفانلا کامپانا Stefanella Campana نویسنده و خبرنگار روزنامه لا استامپا، لوردانا بیفو Loredana Biffo روزنامه‌نگار و دکتر یوسف لسانی معاون رئیس انجمن ایران آزاد و دموکراتیک شرکت و سخنرانی کردند.

لوردانا بیفو که ریاست جلسه را برعهده داشت با تأکید بر این‌که در دوران ریاست‌جمهوری آخوند روحانی وضعیت حقوق‌بشر و به‌ویژه حقوق زنان رو به‌وخامت گذاشته و جامعه بین‌المللی هم به‌خاطر مراودات اقتصادی در قبال آن سکوت کرده است گفت: نتیجه سکوت و بی‌تفاوتی سازمان ملل و مطبوعات، نقض وحشیانهٴ حقوق‌بشر در ایران و اعدام غلامرضا خسروی است که از سمبلهای زندانیان سیاسی ایران بود. اما یقیناً تغییر دموکراتیک در ایران به‌دست زنان و مردان مبارز مقاومت ایران تحت هدایت خانم مریم رجوی یک رهبر بی‌نظیر، محقق خواهد شد».

مارتا لوی نایب‌رئیس شورای شهرداری تورینو نیز طی سخنانی، جامعه بین‌المللی و دولت ایتالیا را به دفاع از حقوق مردم و مقاومت ایران فراخواند، و گفت: (اشرفی‌ها) امروز سمبل مسیری هستند که سرنگونی آخوندها از آن عبور می‌کند.

باید یقین داشت که نیروی تغییر در ایران خارج از حاکمیت وجود دارد؛ من تا به امروز نیرویی جز مقاومت ایران را نمی‌شناسم.

سخنران دیگر این جلسه لوچانا چنتیلو مشاور شهرداری تورینو و رئیس کمیسیون بهداری بر ضرورت حمایت از راه‌حل سوم خانم مریم رجوی برای تغییر دموکراتیک در ایران تأکید کرد، و گفت: «من سال گذشته در گردهمایی بزرگ ایرانیان در حمایت از مقاومت و برای تغییر دموکراتیک در ایران شرکت کردم و امسال هم در آن شرکت می‌کنم؛ به شما نیز توصیه می‌کنم که در این گردهمایی شرکت کنید؛ چرا که به توان و قدرت این جنبش به رهبری خانم مریم رجوی این رهبر کاریسماتیک پی خواهید برد.

لائورا اونورفی مشاور شهردار تورینو و رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان در سخنان خود تأکید کرد که پیشتازی زنان در مقاومت ایران آخوندهای زن‌ستیز را به وحشت می‌اندازد. ما باید از خانم رجوی و از جنبش مقاومت او تشکر کنیم و از آن بیاموزیم.

استفانلا کامپانا Stefanella Campana خبرنگار روزنامه لا استامپا گفت: گردهمایی 27ژوئن (در پاریس) که در حمایت از مقاومت ایران برای آزادی در ایران برگزار می‌شود فرصت خوبی است تا مطبوعات برای انعکاس هر چه گسترده‌تر آن تلاش کنند... . از تمامی روزنامه‌نگاران همکارم می‌خواهم پژواک خواسته‌های مردم ایران برای آزادی باشند».

دکتر یوسف لسانی از انجمن ایران آزاد و دموکراتیک نیز طی سخنانی، تأکید کرد که آمریکا، ملل‌متحد و اتحادیه اروپا باید به تعهدتشان در قبال ساکنان لیبرتی عمل کنند. جامعه جهانی باید برای برقراری یک حاکمیت مردمی در ایران در کنار مقاومت مردم ایران قرار گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f2b5ee0-5b2b-46eb-b944-b8f7783926d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات