728 x 90

حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت 93,کمپ لیبرتی,گردهم

بیانیه ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس فدرال آلمان در آستانهٴ گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

-

بیانیه 100تن از نمایندگان مجلس فدرال آلمان
بیانیه 100تن از نمایندگان مجلس فدرال آلمان
یک صد تن از نمایندگان مجلس فدرال آلمان از کلیه گروه‌های پارلمانی و همچنین شخصیتهای برجسته سیاسی آلمانی، نظیر پروفسور ریتا زوسموت رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان و اوتو برنهارت رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، طی بیانیه‌یی برای تأمین حفاظت و تضمین حقوق مجاهدان آزادی در زندان لیبرتی فراخوان دادند.

در این بیانیه آمده است: نمایندگان پارلمانها از کشورهای مختلف و همچنین سازمانهای حقوق‌بشری هم‌چون عفو بین‌الملل به دفعات خواستار حفاظت بشردوستانه برای پناهندگان ایرانی در کمپ لیبرتی شده‌اند.

ما به هشدارهای سازمان عفو بین‌الملل و به‌طور خاص به خواسته‌ها و نگرانیهای شورای اروپا مندرج در بیانیه شورا به تاریخ 10آوریل 2014 صادره در استراسبورگ تحت عنوان ”بیانیه در مورد وضعیت پناهندگان ایرانی در کمپ لیبرتی“ می‌پیوندیم که تأکید می‌کند: ساکنان کمپ لیبرتی افراد حفاظت‌شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو هستند و طبق بیانیه‌های کمیساریای عالی پناهندگی ملل‌متحد از حق حفاظت مطابق حقوق بین‌الملل برخوردارند.

کمیته امور سیاسی و دموکراسی شورای اروپا همچنین از مقامات عراق خواسته است که به فوریت از فراخوان کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل پیروی کنند و همه اقدامات قابل تصور را انجام دهند تا امنیت این جمعیت تضمین شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfce707d-4b88-4368-957f-9d85148843c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات