728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان دمشق، تلاشهای نیروهای اسد برای وارد شدن به منطقه ملیحه را خنثی کردند

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون العربیه: به گفته شورای نظامی انقلابیون، رزمندگان دمشق، تمامی تلاشهای نیروهای اسد برای وارد شدن به منطقه ملیحه را خنثی کردند. رژیم اسد چند موشک زمین به زمین به سمت مناطق مسکونی ملیحه پرتاب کرد و منازل مردم در منطقه الزبدانی با آتش تانک مورد حمله قرار گرفت.

منطقه حیدریه در شهر حلب با بمبهای بشکه‌ای مورد حمله هوایی قرار گرفت، این جنایت در منطقه الشبابی در اشرفیه نیز بارها تکرار شد.

رژیم اسد به طرز جنون آمیزی بار دیگر دست به بمباران مناطق مسکونی زده است. شهر حمص و منطقه‌ام الشرشوح که به‌تازگی به دست انقلابیون افتاده است بارها بمباران هوایی شد. نبردهای سنگینی هم‌اکنون بین رزمندگان و شبه‌نظامیان داعش در استان دیرالزور در جریان است.

رژیم اسد از تمامی امکانات نیروی زمینی خود برای پیشروی در منطقه عباسیین استفاده کرد، اما رزمندگان نه تنها اجازه هیچ تحرکی را به آنها ندادند بلکه با تهاجم، آنها را متحمل خسارات زیادی کردند.

رژیم اسد با بمباران مناطق کفر بطنا و دوما در اطراف شهر دمشق باعث وارد آمدن خساراتی به ساکنان این مناطق شد. رزمندگان نیز به تلافی این اعمال زبونانه، اداره مرکبات در حرستا را که محل استقرار نیروهای اسد است، با خمپاره گلوله‌باران کردند.

دشمن که با حملات مجدد رزمندگان در اطراف شهر حمص مواجه شده است، بارها مناطق مسکونی در ام شرشوح و رستن در نزدیکی شهر تلبسیه را با تانک و توپخانه هدف قرار داد.

از شمال حلب نیز خبر می‌رسد رزمندگان شهر استراتژیک العزیزه را به کنترل در آورند. شدت درگیریها در این منطقه و شهر «باب» به حدی بود که خسارات زیادی به ساختمانهای این مناطق که وارد آمد.

این جنایات و حملات هوایی، در بیشتر شهرهای ادلب تکرار شد.

در استان درعا نیز نبردها به‌شدت ادامه دارد و رزمندگان به تلافی بمب باران منازل مردم در این استان مراکز دشمن و شبه‌نظامیان آن را در اطراف تل جموع زیر آتش سنگین گرفتند.

نبردها در دیرالزور خصوصاً شرق این استان بین رزمندگان و مزدوران داعش به‌شدت در جریان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f9b55c1-9ca7-4694-9fe0-8a5bac8a1487"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات