728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

آخرین وضعیت موصل عراق

-

شهر موصل
شهر موصل
خبرنگار تلویزیون الجزیره از وضعیت شهر موصل پس از این‌که به دست عشایر مسلح افتاد گزارش می‌دهد:
رویدادهای امروز هم مانند دیروز است. از دیروز زندگی به‌طور تدریجی به شهر بازگشته است. مردم به منازلشان باز گشته‌اند. گروه‌های مسلح تضمینهایی داده‌اند. گروه‌های مسلح در غیاب حاکمیت عراق در خیابانها حضور دارند. گروه‌های مسلح در پمپ‌بنزینها و در مراکز خدماتی مستقر هستند و به از سر گیری کار کمک می‌کنند و با ماشین‌آلات شهرداری موصل، شهر را نظافت کرده‌اند. برق بیشتر از قبل شده است. در محله‌هایی که آب قطع شده بود آب آشامیدنی وصل شده. صفهای طولانی خودروها که در مقابل پمپ‌بنزینها وجود داشت الآن این امکان را دارند که سوخت خود را تأمین کنند. بازار محلی باز شده و بهتر از وضع سابق شده است. موانع توسط اهالی از خیابانها برداشته شده، گروه‌های مسلح از خودروهای نظامی استفاده می‌کنند. همچنین گروه‌های مسلح در مناطق مختلف دست به رژه نظامی زدند.

تلویزیون الجزیره: گروه‌های مسلح بر روند زندگی طبیعی نظارت دارند، مردم موصل در چه سطحی با این گروه‌های مسلح همکاری می‌کنند؟ آیا مردم از کنترل آنها بر شهر نمی‌ترسند؟

خبرنگار الجزیره: بعد از چند ساعت ترس از میان رفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a4c5301-5adb-4af5-978b-f844e6d481d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات