728 x 90

حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت 93,كمپ اشرف,گردهمای

پیامهای نمایندگان پارلمان کانادا در آستانهٴ گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس

-

نمایندگان پارلمان کانادا
نمایندگان پارلمان کانادا
موریس ولاکوت نماینده پارلمان کانادا از حزب حاکم محافظه‌کار
«من موریس ولاکوت هستم و افتخار دارم که نماینده پارلمان کانادا از غرب کشور باشم. سالهای زیادی است که در این سمت هستم و مدتها است که دوست مردم ایران و حامی یک ایران آزاد و دموکراتیک و بدون تسلیحات هسته‌یی بوده‌ام. بنابراین مایلم امروز درودهای خودم را به شما نثار کنم؛ ولی اول از همه می‌خواهم مطلبی را از جان برد وزیر امور خارجهمان بخوانم. همان‌طور که می‌دانید کانادا یک مدافع حقوق‌بشر و پیشتاز بوده است و اگر سایر کشورها هم همین‌قدر قاطع بودند، احتمالاً تا الآن در آن نقطهٴ جهان اوضاع تغییر کرده بود. جان برد وزیر امور خارجه کانادا گفت: «کانادا بی‌توجهی (رژیم) ایران به روند دادرسی عادلانه و نقض حقوق‌بشر علیه مردم خود را محکوم می‌کند. مردم ایران شایستهٴ کرامت، احترام و آزادی هستند که برای مدت زمان طولانی از آن محروم بوده‌اند».
ما به‌خاطر اجتماع بزرگتان در پاریس امسال در 27ماه ژوئن شما را تشویق می‌کنیم و در حالی که شما با هم کار می‌کنید، بهترین آرزوها را برایتان دارم. ما می‌خواهیم یک ایران آزاد و دموکراتیک ببنیم و برایتان سلامتی، تندرستی و یک اجتماع بسیار دلگرم‌کننده را آرزو می‌کنیم. چون نهایتاً می‌خواهیم این تحولات در کشور شما صورت گیرد.
ما همچنین برای آنهایی که در کمپ لیبرتی هستند آرزو می‌کنیم که حفاظت شوند و جامعه جهانی قدم پیش بگذارد (و) حفاظت آنها را (تأمین) کند. چون ما نگران امنیت آنها هستیم؛ امنیت عزیزان شما در آنجا در کمپ لیبرتی در عراق. بنابراین مجدداً با بهترین آرزوها در روزهایی که در پیش رو دارید.

جودی اسگرو نماینده پارلمان کانادا
من جودی اسگرو، نماینده پارلمان کانادا از حزب لیبرال هستم. خوشوقتم که از طرف حزب لیبرال درودهایم را بفرستم؛ ولی مهم‌تر این‌که همهٴ شما را در گردهمایی امسال برای ادامه مبارزةتان برای دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران تشویق کنم. بسیار مهم است که بتوانیم آزاد زندگی کنیم و به منشور حقوق و آزادیها احترام بگذاریم که برای همه حق آزادی مذهب و آزادی محل سکونت را تضمین می‌کند.
به دوستانم در... کمپ لیبرتی می‌گویم: من هم‌چنان با همکارانم اینجا در کانادا صدایی برای مبارزه برای آزادی... شما خواهم بود. خدا نگه‌دار همهٴ شما. در امان باشید، شما همواره در ذهن و در دعاهای من هستید. متشکرم.

کارولین بنت نماینده پارلمان کانادا
«من کارولین بنت نماینده پارلمان کانادا از حوزه سنت پال در تورنتو هستم. اینجا و از این پارلمان بهترین آرزوها را برای همهٴ شما در گردهمایی‌تان در پاریس برای جلب توجه به ضرورت آزادی و دموکراسی در ایران دارم. همهٴ ما از نیاز به دموکراسی و آزادی در سراسر جهان حمایت می‌کنیم و همگی مجدداً برای تلاش در این جهت تعهد می‌دهیم؛ به‌خصوص برای آنهایی که به‌خوبی نسبت به شرایط عزیزانتان، تحت رژیم سرکوبگر ایران، آگاهند.
... امسال هم باید توجهات را به آنهایی که در کمپ لیبرتی رنج می‌کشند جلب کنیم و امیدواریم با افزایش فشار از طرف همهٴ ما با هم، بتوانیم یک راه‌حل قاطع برای آن شرایط پیدا کنیم.
بهترین آرزوها برای شما در مبارزه برای دموکراسی و آزادی در ایران. بسیار متشکرم.

لارنس مک‌آلی نماینده پارلمان کانادا
«سلام، من لارنس مک‌آلی نماینده «کاردیگان و پرینس ادوارد آیلند» در کانادا هستم و صرفاً می‌خواهم درودهایم را به جنبشی که برای دموکراسی در ایران کار می‌کند، نثار کنم. من افتخار این را داشتم که سال گذشته با تعداد زیادی از پارلمانترها از سراسر جهان در این برنامه شرکت کنم. قطعاً بسیار جالب بود که با صدها پارلمانتر از سراسر جهان و هزاران نفر که واقعاً به دموکراسی فکر می‌کنند بنشینیم.
همین‌طور جالب بود که با سیاستمدارانی کنار هم بنشینیم که ممکن است نظرات سیاسی بسیار متفاوتی داشته باشند؛ ولی نظر مشترکی در مورد دموکراسی و آزادی دارند. آنچه همه می‌خواهند ببینند این است که ما بحثها را مثل آنچه در مجلس کانادا داریم که بسیار باز و گاهی تند است، داشته باشیم. البته اینجا ما آزادیم که این (بحثها) را داشته باشیم. برخورداری از این امکان بسیار عالی است و ما دوست داریم ببینیم چنین برنامه‌یی در ایران برگزار شود و آزادی را در سراسر جهان داشته باشیم. متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f19adeb7-4b38-4d5e-b310-9c301c319fdd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات