728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

تاکتیکهای جدید رزمندگان سوریه برای ضربه زدن به رژیم اسد

-

 -
-
تلویزیون سی-ان-ان:
در اثر بمبارانهای کور رژیم اسد بخش اعظم شهر حلب از بین رفته است. اکنون انقلابیون مخالف اسد از زیر زمین به رژیم اسد ضربه می‌زنند.

رزمندگان و مردم سوریه به انفجار عادت کرده‌اند. ولی انفجار این بار متفاوت بود. این بار رژیم اسد هدف قرار گرفت است. اکنون رزمندگان قادر به گذشتن از خط مقدم بوده و توانستند وحشت را به در خانه رژیم اسد بیاورند.

22ماه پیش که من این‌جا بودم، درگیری در همین منطقه بین دو طرف مانند الآن ادامه داشت. ولی الآن انقلابیون در یک تاکتیک جدید با کندن تونلهای زیر زمینی بمبها را زیر مقرهای رژیم اسد منفجر می‌کنند. این پاسخ انقلابیون به رژیم اسد است که آسمان سوریه را با جنگنده‌های خود تسخیر کرده است. هر کس با یک بیل وارد این عملیات می‌شود. در بالای سر آنها پایگاه نیروهای اسد است که مسئول حملات هوایی بر شهر حلب بوده و ماهها این شهر را ویران کرده است.
 
 

فیلم‌بردار: ما ماههاست که این کار را انجام می‌دهیم. ما دنبال یک راه‌حل بودیم که بتوانیم این پایگاه نظامی را که به‌شدت ازش محافظت می‌شود منفجر کنیم.

آنها باید سانت به سانت با تشخیص صدا و قطب‌نما راه خود را در بیاورند. آنها اصرار دارند که هیچ شهروند غیرنظامی در این عملیات آسیب نبیند.
 
 

یک رزمنده: ساختمانهایی که تک‌تیراندازان حکومت اسد در آن مستقر هستند در بالای سر ما می‌باشد. این‌جا پر از تک تیرانداز است و این منطقه را باید خط جنگ تلقی کرد.
 
 

بعد از این‌که تونل آنها تکمیل شد و کامل فیلمبرداری شد، آنها آن را منفجر کردند. در این انفجار 40 سرباز رژیم اسد کشته شدند. این یک لحظه نادر است که رزمندگان احساس قدرت می‌کنند. این لحظه‌ای است که تعادل در صحنه می‌چرخد.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4be7b59c-2cbc-4872-9b2e-cfa03d3e5122"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات