728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان سوریه مراکز نیرویی اسد را زیر آتش سنگین گرفتند

-

آتشباری رزمندگان سوریه
آتشباری رزمندگان سوریه
اتاق عملیات مشترک رزمندگان از شمال غرب استان درعا گزارش داد.

تلویزیون اورینت:
رزمندگان چندین گردان مستقر در این ناحیه برای ادامه پیشرویهای خود از سمت جنوب شهر نوا در منطقه تل الجموع، آماده می‌شوند
رزمندگان برای رسیدن به اهداف تعیین شده، در اولین گام، مراکز نیرویی اسد را در چند محور زیر آتش سنگین گرفتند و توانستند ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از نیروهای اسد، دو تانک آنها را نیز هدف قراردهند.
این درگیریها با حملات هوایی نیروهای اسد در این مناطق همراه بود.
همچنین هلیکوپترهای اسد چندین بار مناطق مسکونی شهر انخل را با بمبهای بشکه‌ای بمباران کردند که چندین تن از ساکنان این شهر قربانی این حملات شدند.
از شمال درعا و شهر شیخ مسکین نیز خبر می‌رسد، درگیریهای گسترده‌یی در این منطقه در جریان است. تمرکز این درگیریها بر روی تنها جاده‌ای است که هنوز نیروهای اسد می‌توانند از قسمتهای از آن که به غرب مزارع نوا راه می‌برد استفاده کنند.
فرماندهی رزمندگان، خواستار اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر برای به کنترل در آوردن کامل این جاده از سوی شورای نظامی ائتلاف شده است.
رژیم اسد برای از دست ندادن تنها جای پای خود در اطراف شهر شیخ مسکین در نزدیکی نوا، دست به گسیل نیرویی زده است. آتش نبردها در این منطقه هر روز بر افروخته‌تر می‌شود.
رزمندگان با تجهیزات ساده و کمی که در اختیار دارند، توانسته‌اند بر نیروی دشمن که از امکانات زیادی برخوردار هستند غلبه کنند و آنها را در این منطقه به محاصره در آورند.
با این حال رزمندگان در منطقه شیخ مسکین تلاش می‌کنند ادوات جنگی نیروهای دشمن را هدف قرار دهند و اجازه هر گونه تحرکی را از آنها بگیرند.
یک رزمنده: رژیم اسد سعی می‌کند برای وارد شدن به شهر نوا از جاده منطقه شیخ مسکین استفاده کند، به‌خاطر همین بیشترین امکانات و نیروهای خود را برای عبور از این جاده به‌کار گرفته است، ما با تمام قوا در این نقطه با آنها درگیر می‌شویم، اما متأسفانه امکانات کافی برای بیرون کردن کامل آنها از این منطقه را نداریم.
این تنها جاده و شریان اصلی رژیم اسد برای پشتیبانی و ورود به منطقه نوا به حساب می‌آید، رزمندگان مستقر در این ناحیه برای برقراری امنیت این جاده نیاز به سلاحهای سنگین و پیشرفته‌تری دارند، تا بتوانند به مسئولیت سخت و مهمی که به آنها سپرده شده است پاسخ دهند. آنها باید این جاده استراتژیک را تماماً به کنترل خود در بیاورند و از آن محافظت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08a00db9-2bed-403d-889d-65276cbe77f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات