728 x 90

حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت 93,شورای ملی مقاومت

عاطف مخالیف، نماینده پارلمان مصر: آنچه را که رژیم آخوندی علیه مجاهدین انجام می‌دهد محکوم می‌کنیم

-

عاطف مخالیف، نماینده پارلمان مصر
عاطف مخالیف، نماینده پارلمان مصر
عاطف مخالیف، نماینده پارلمان مصر:
ما اعضای پارلمان مصر در بسیاری از کنفرانس‌ها با مجاهدین خلق دیدار کردیم، کنفرانس‌هایی که جهان را به ایستادن در برابر دیکتاتوری آخوندی یا بهتر است بگوییم دیکتاتوری جدید از نوع روحانی فرا می‌خواند (رژیم دیکتاتوری) که فساد آن به همه جهان گسترش یافته و فقط منحصر به ایران نیست.

ما هر آنچه را که رژیم آخوندی انجام می‌دهد محکوم می‌کنیم و از تمام جهان می‌خواهیم که با قدرت و قاطعیت در برابر آنچه که رژیم آخوندی روحانی علیه مجاهدین انجام می‌دهد بایستند (مجاهدین خلق) هدفشان برقراری دموکراسی در کشورشان است

... ما آنچه این گردهمایی ما را بدان فرا می‌خواند حس می‌کنیم، ما در مصر این‌طور فکر می‌کردیم مجاهدین خلق یک سازمان تروریست هستند همان‌طور که حکومت آخوندی به ما القاء کرده بود، اما از زمانی که ما در این کنفرانس‌ها با اعضاء مجاهدین خلق ملاقات کردیم فهمیدیم که آنها انسانهایی هستند که خودشان و زندگی‌شان را در راه برقراری دموکراسی در همه دنیا، نه فقط در ایران فدا کرده‌اند

ما دریافتیم که این کنفرانس‌ها دستاوردهای بزرگی دارد و آن این است که تمام فعالان سیاسی جهان و همه کسانی که به آزادی و کرامت انسانی علاقه‌مند هستند درک می‌کنند که تمام آنچه رژیم آخوندی در رابطه با مجاهدین خلق به آن دامن می‌زند فقط برای خراب کردن و بدجلوه دادن بالاترین ارزشهای انسانی، یعنی برقراری عدالت و دموکراسی در ایران است.

... در رابطه با برگزاری و تشکیل چنین گردهمایی بزرگی می‌گویم کسی نمی‌تواند چنین جمعیتی را گرد بیاورد مگر یک مسئول قوی و دارای اراده و درایت.

و این جز به دست انسانهایی که به‌خاطر عشق به وطنشان و عشق به آزادی مردمشان فعالیت می‌کنند، محقق نمی‌شود.

... اولین باری که در یکی از این کنفرانس‌ها شرکت کردم، از کثرت جمعیت شرکت کننده متحیر شدم، جمعیت بزرگی که از آن بوی یک سازماندهی خوش عطر و بو به مشام می‌رسید، هر کسی می‌دانست جایگاهش کجاست و برای چه به این کنفرانس آمده، آمده است تا از لحاظ سیاسی و اجتماعی چیزی را محقق کند، تحقق دموکراسی در تمام دنیا.

... این کنفرانس از متمدنانه‌ترین کنفرانس‌هایی است که در جهان برگزار می‌شود و هدف آن بالاترین اهداف انسانی است.

مردم ایران را فرا می‌خوانم که پشت و پناه مقاومت ایران باشند. مقاومتی که هدفش برقراری دموکراسی و آزادی برای همه مردم است. همه انسانهای دربند را در جهان فرا می‌خوانم که در یک جبهه واحد قرار بگیرند علیه ناقضین آزادی و حقوق‌بشر، دیکتاتوریهایی که دست به کشتار و اعدام انسانهای آزادیخواه در همه جهان می‌زنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c32d8dea-a9eb-416f-99be-08c2eb346683"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات