728 x 90

,اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

درگیریهای سنگین و گسترده رزمندگان در دمشق سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان در نقاط مختلف دمشق نبردهای سنگینی را انجام دادند.
تلویزیون اورینت:
درگیریها در مناطق پایتخت به اوج خود رسیده است، در منطقه قلمون رزمندگان گردان محمدیه اعلام کردند مرحله اول عملیات آزادسازی یبرود را شروع کردند. این رزمندگان طی عملیاتی در منطقه فلیطة که تصاویر آن را نیز ارسال کرده‌اند تعدادی از نیروهای زبده گارد ریاست‌جمهوری را به هلاکت رساندند و به تسلیحات با ارزشی دست یافتند.
رزمندگان شهر داریا در حومه دمشق نیز سلسه عملیاتی را با شعار «برای رهایی آماده هستیم» طراحی و به اجرا گذاشتند، در این عملیات، رزمندگان گردان شهدای اسلام، نقبی را که دشمن در شمال این شهر کنده بود تا به مواضع رزمندگان نزدیک شوند شناسایی و منهدم کردند.
در ادامه این عملیات رزمندگان 3کانال دیگر را نیز مشاهده و با تهاجمات خود توانستند آنها را منهدم کنند. رزمندگان چند مرکز تجمع نیروهای اسد را هم درهم کوبیدند و بیست تن از آنان را به هلاکت رساندند. در میان به هلاکت رسیدگان، افسران زبده اسد نیز بودند.
در شهر داریا جنگ تن به تن جریان داشت. رزمندگان با هوشیاری راههای جدیدی برای غلبه بر نیروهای اسد درمی‌آوردند، وبا درآمدن از پشت آنها پس از عبور از ساختمانهای بلند و یا کندن تونل، به نیروهای اسد ضربه می‌زنند. رزمندگان از این طریق توانسته‌اند ضربات جدی به نیروهای اسد در این منطقه وارد کنند
تهاجم رزمندگان توقف ندارد. آنها بارها فرودگاه نظامی اسد در این منطقه را به همراه مراکز مهم نظامی او در دمشق گلوله‌باران کردند دشمن تمام توان خود را در پایتخت برای غلبه بر رزمندگان به‌کار گرفته است اما، راه به جایی نمی‌برد.
از این‌رو به بمباران مناطق مسکونی خصوصاً با بمبهای بشکه‌ای می‌پردازد. به‌طوری که طبق گزارشات رسیده، تنها طی 48ساعت، منطقه داریا بیش از 30بار مورد حملات هوایی قرار گرفت.
رژیم اسد در برخی از مناطق از بمبهای خوشه‌ای علیه ساکنان استفاده می‌کند. بر اثر این جنایت جنگی، تقریباً از این مناطق چیزی باقی نمانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bccca28e-d3ff-4098-8c08-7f41363cd7bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات