728 x 90

حمایتهای مردمی,

جامعه مهندسان سنندج: شهادت غلامرضا خسروی جنگ ما علیه دیکتاتوری را مضاعف می‌کند

-

شهر سنندج
شهر سنندج
جامعه مهندسان سنندج، روز چهارشنبه 14خرداد طی بیانیه‌یی اعدام جنایتکارانه قهرمان مجاهد خلق غلامرضا خسروی را محکوم کردند و اعدام رذیلانه این فرزند خلق را ناشی از سردرگمی و فلاکت رژیم درمانده آخوندی حاکم بر ایران که در مقابل خواسته‌های آزادیخواهانه ملت ایران عاجز و ناتوان گشته می‌داند. و سرنگونی و مرگ حتمی حکومت استبدادی ولایت‌فقیه را در اینده نه چندان دور با چشمانی باز می‌بینیم. همچنین خون پاک مجاهد خلق غلامرضا خسروی این پیام را به دول غربی که به دروغ ادعا می‌کنند در مذاکرات و تعاملات خود با رژیم سراسر جنایت، خشونت و فریبکار حاکم بر ایران مسأله حقوق‌بشر را مورد توجه قرار می‌دهند، دارد که از زمان شروع چنین مذاکراتی بر تعداد اعدامها افزوده شده و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر به‌شدت ادامه دارد.
این شهادت پرتاثیر هم‌چنان تعهدات و جنگ ما را در نبرد علیه دیکتاتوری حاکم بر ایران را مضاعف کرده و با او سوگند یاد می‌کنیم که راه او و دیگر آزادیخواهان را تا برچیدن کامل نظام دیکتاتوری ولایت‌فقیه دنبال کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6d5ae75-295a-4eca-95ae-0a1936f8b726"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات